اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فرماندار اهواز

زمان و مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز اعلام شد

از سوی فرماندار اهواز، زمان و مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز اعلام شد.

زمان و مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی فرمانداری اهواز، عبدالعزیز فدعمی فرماندار اظهار کرد: روز قدس یکی از گرانبهاترین یادگارهایی است که حضرت امام خمینی(ره) با بلندنظری خود برای جهان اسلام به جای گذارد و ملت مسلمان ایران  در روز قدس با افتخار بار دیگر مواضع برحق خود را به جهانیان اعلام می‌کند.

وی ادامه داد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بهترین راه برای نشان دادن وحدت مسلمانان و حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است.

فرماندار اهواز به تاثیرات جهانی حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و افزود: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مردم انقلابی اهواز در این راهپیمایی فراهم شده است.

وی اضافه کرد: مردم اهواز با شرکت در راهپیمایی روز قدس علاوه بر حمایت از ملت مظلوم فلسطین وحدت و همدلی خودرا در عمل به فرموده حضرت امام خمینی (ره) و مبارزه با استکبار جهانی خصوصا رژیم غاصب صهیونیستی به نمایش می‌گذارند.

فدعمی تصریح کرد: روز قدس نماد آزادی‌ خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده‌ خواهان عالم بکشند.

فرماندار اهواز خاطر نشان کرد: اقشار مختلف مردم اهواز و تشکل‌های دولتی و غیردولتی، ادارات، شرکت‌ها، سازمان‌ها، مجامع صنفی بازار، دانشگاه‌ها، دانش آموزان، هیئت‌های مذهبی، ورزشکاران، عشایر و . . . آمادگی خود را برای شرکت در این راهپیمایی اعلام کرده‌اند.

وی عنوان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز ساعت 11 صبح جمعه یازدهم مرداد ماه از مسجد آیت‌الله جزایری واقع در خیابان امام خمینی(ره) آغاز و به سمت مصلای مهدیه امام خمینی(ره) ادامه می‌یابد.

وی افزود: سازمان اتوبوسرانی اهواز نیز در مسیرهای مختلف شهر اهواز فعال بوده و مردم را به محل آغاز راهپیمایی انتقال می‌دهد.

فدعمی یادآور شد: پس از راهپیمایی باشکوه روز قدس، مردم با حضور گسترده در نماز جمعه، این آئین عبادی سیاسی را هر چه باشکوه‌تر برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/72001/صا/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول