اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار صومعه‌سرا خبر داد

اختصاص 74 میلیارد ریال به پروژه‌های هفته دولت صومعه‌سرا

فرماندار صومعه‌سرا از اختصاص بالغ بر 74 میلیارد ریال اعتبار به 55 پروژه هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

اختصاص 74 میلیارد ریال به پروژه‌های هفته دولت صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، میرزا حسینعلی‌زاده عصر امروز در جمع اهالی روستای سیاه‌درویشان این شهرستان با تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: شهدای دولت نماد خدمت و درستی بودند.

*شهدای دولت الگویی از مدیریت کامل در نظام اسلامی هستند

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر در عمر کوتاه خدمت خود در نظام جمهوری اسلامی تلاش‌های زیادی برای عمران و آبادانی کشور انجام دادند، تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر الگویی از مدیریت کامل و صحیح در راستای خدمات‌رسانی به مردم در نظام جمهوری اسلامی هستند.

فرماندار صومعه‌سرا، توجه به روستاییان و اقشار محروم را از مهم‌ترین رویکرد دولت پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانست.

وی افزود: اوج دوران خدمت و پشتکار برای برطرف شدن محرومیت‌ها و کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه در زمان فعالیت دولت نهم و دهم صورت گرفته است.

حسینعلی‌زاده با اشاره به تحریم‌های اقتصادی دشمنان نظام علیه کشور، بیان کرد: با تمام تحریم‌ها و سنگ‌اندازی‌های دشمن، اعتبارات حمایتی برای برطرف شدن مشکلات روستاییان در حال افزایش است.

*اختصاص 74 میلیارد ریال اعتبار عمرانی صومعه‌سرا به پروژه های هفته دولت

به گفته وی، در هفته دولت جاری 55 پروژه عمرانی و تولیدی با اعتباری بالغ بر 74 میلیارد و 428 میلیون ریال در صومعه‌سرا در حال بهره‌برداری است.

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به توجه مضاعف و روزافزون دولت بر مباحث بهداشتی و درمانی روستاییان، متذکر شد: جدیت در رعایت موازین بهداشتی و کمک به برطرف شدن کاستی‌های آن در روستاها از اولویت‌های خدماتی در مناطق روستایی است.

وی از تخصیص 41 درصد مجموع اعتبارات سال گذشته صومعه‌سرا خبر داد و گفت: پروژه‌های عمرانی و تولیدی صومعه‌سرا نیز طبق این اعتبارات تخصیصی در حال پیشروی است.

حسینعلی‌زاده با اشاره به میزان اعتبار امسال دستگاه‌های اجرایی در بخش عمرانی، یادآور شد: امسال بالغ بر 67 میلیارد و 550 میلیون ریال اعتبار عمرانی به صومعه‌سرا اختصاص یافته است.

وی متذکر شد: بالغ بر 15 میلیارد و 540 میلیون ریال از مجموع اعتبارات سال جاری صومعه‌سرا به صورت غیر شاخص‌مند است.

انتهای پیام/84003/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول