اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت

فعالیت‌های ادارات در حوزه‌های مختلف به اطلاع مردم رسانده شود

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: به مناسبت هفته دولت، همه فعالیت‌های ادارات در حوزه‌های مختلف را باید به اطلاع مردم رسانده شود.

فعالیت‌های ادارات در حوزه‌های مختلف به اطلاع مردم رسانده شود

سید جعفر طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر با گرامیداشت هفته دولت به مردم و مسئولان اظهار کرد: فعالیت‌های ادارات در حوزه‌های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی و عمرانی باید به اطلاع مردم رسانده شود.

وی افزود: هفته دولت از دوم تا هشتم شهریور نامگذاری شده که باید با اطلاع‌رسانی دقیق و منسجم در راستای خدمت دولت به مردم صورت شود.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر بر اطلاع‌رسانی و انعکاس خدمات ارائه شده دولت به ویژه در هفته دولت در جامعه تأکید کرد و ادامه داد: هفته دولت بهترین فرصت برای اطلاع رسانی از خدمات و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی به مردم است.

وی اضافه کرد: در این زمینه دستگاه‌ها و سازمان‌ها می‌توانند با شیوه‌های مناسب، جذاب و متنوع اطلاع رسانی مناسبی از عملکرد و فعالیت‌های خودشان را به مردم منعکس کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر، شهیدان رجایی و باهنر را اسوه و الگوی دولتمردان در خدمتگزاری به مردم دانست و افزود: نقش مردم در حمایت از نظام و مسئولان و در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان بسیار مهم و سازنده است.

وی تصریح کرد: همه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظف بوده که نسبت به گزارش عملکرد زیرمجموعه خود، شرایط را برای اطلاع رسانی از خبرنگاران بومی و توانمند شهرستان فراهم کنند.

وی در پایان خطاب به شهرداران خاطرنشان کرد: شهرداران هر سه شهر بندرماهشهر، بندرامام و چمران موظف بوده که نسبت به همکاری با خبرنگاران شهرستان برای اطلاع رسانی، همکاری مضاعف کنند.

انتهای پیام/72001/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول