اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیجار:

هفته دولت نماد همسویی مردم و دولت است

امام جمعه بیجار گفت: هفته دولت از افتخارات انقلاب اسلامی ایران و نماد همسویی مردم و دولت است.

هفته دولت نماد همسویی مردم و دولت است

حجت‌الاسلام علی مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار، ضمن تبریک گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک‌نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری و شهیدان بزرگ دولت رجایی و باهنر است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‏‌های دولت اسلامی و وجه تمایز آن از دیگر دولت‏ها برخورداری از پشتوانه عظیم مردمی است، خدمت‌گذاران دولت اسلامی از میان مردم برخاسته و برای خدمت به مردم پا به عرصه خدمتگزاری گذاشتند.

امام جمعه بیجار افزود: هفته دولت یکی از افتخارات برجسته ایران اسلامی و نماد وحدت و همسویی دولت و مردم است.

وی با اشاره به وضعیت کنونی کشور، بیان کرد: وضعیتی که در کشور ما حاکم است دغدغه و دل مشغولی مردم  برای حل مشکلات و معیشتی و اشتغال جوانان است که امید می‌رود دولت جدید این انتظارت را تا حد امکان محقق سازد.

امام جمعه بیجار تصریح کرد: مقام معظم رهبری هم پیوسته دولت مردان و مسئولین را در چند سال گذشته و اخیر برای حل مشکلات اقتصادی مردم و اشتغال جوانان توصیه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید هم شعارهای انتخاباتی خود را که در زمینه مسئله اشتغال و وضعیت معیشتی مطرح کرده‌اند باید با جدیت تمام دنبال کنند.

مرادی، کنترل تورم بالا، بالا بردن درآمد مردم و اشتغال جوانان را مطالبات مردم از دولت‌مردان دولت یازدهم عنوان کرد و گفت: به یقین دولت یازدهم در راستای تحقق این مسائل همت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه محقق ساختن مطالبات مردم از دولت یازدهم  در فرصت کوتاهی صورت نمی‌گیرد، اذعان کرد: مردم و همه اقشار فهیم ایران اسلامی باید از نظر فکری و فضای جامعه فرصت کافی به دولت بدهند تا بتواند اقدامات مفید و مثمر ثمری ارائه دهند.

خطیب جمعه بیجار در پایان تصریح کرد: دولت برای رفع این مشکلات برنامه دارد و امید است با تحقق شعارها و آرمان‌ها و برنامه‌های رییس جمهور شاهد شکوفایی اقتصادی، ارتقای سطح معیشتی مردم و رفع دغدغه اشتغال جوانان باشیم.

انتهای پیام/79015/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول