اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار گیلان

4 پروژه 84 میلیارد ریالی آستارا افتتاح شد

چهار پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 84 میلیارد ریال با حضور استاندار گیلان در آستارا افتتاح شد.

4 پروژه 84 میلیارد ریالی آستارا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، استاندار گیلان عصر امروز با حضور در این شهرستان همزمان با هفته دولت چهار پروژه عمرانی این شهرستان را رسماً افتتاح کرد.

فرماندار آستارا در حاشیه آیین افتتاح طرح سالم‌سازی دریا در بلوار سفیر امید این شهر، با بیان اینکه امروز شاهد توانمندی و تعامل بخش‌خصوصی و دولتی در توسعه عمرانی این شهرستان هستیم، اظهار کرد: شهرستان مرزی آستارا دارای توانمندی‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف عمرانی و اقتصادی است که با توجه ویژه مسئولان عالی می‌تواند به یک شهرستان الگو در استان تبدیل شود.

کیوان اسدپور، با بیان اینکه سال گذشته 31 پروژه با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید، افزود: امسال با تعامل و همکاری دو جانبه بخش‌خصوصی و دولتی بالغ بر 10 میلیارد تومان در قالب 29 پروژه عمرانی به بهره‌برداری رسیده است.

وی طرح سالم‌سازی دریا در آستارا را از پیگیری‌های مستمر استاندار گیلان عنوان کرد و گفت: امسال با تلاش مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط و شهرداری آستارا این طرح که نیاز ضروری مسافران و گردشگران بود به بهره‌برداری رسید.

فرماندار آستارا اضافه کرد: در دومین روز از هفته دولت چهار پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 84 میلیارد ریال با حضور استاندار گیلان به بهره‌برداری رسید که برگ زرینی بر افتخارات این مرز و بوم بود.

شهردار آستارا نیز در جریان افتتاح طرح سالم‌سازی دریا در بلوار سفیر امید این شهر اظهار کرد: این پروژه‌ها حاصل همکاری و تعامل اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

علی کوهی افزود: طرح سالم‌سازی دریا در ضلع شرقی بلوار سفیر امید با مساحت 9 هکتار به تمام امکانات مورد نیاز رفاهی تجهیز شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید، خاطرنشان کرد: جاده سلامت شهر آستارا نیز برای بالا بردن فرهنگ ورزش و توسعه امکانات ورزشی به مساحت 11 هزار متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر 6 میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

این مسئول، به اتمام طرح بازسازی و تکمیل گلزار شهدای آستارا اشاره کرد و یادآور شد: طرح ساماندهی گلزار شهدای آستارا به مساحت یک‌هزار و 600 متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر 6 میلیارد ریال به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش فارس، سردخانه همیاران آستارا با 8 هزار و 240 متر مربع و ظرفیت 5 هزار تن و اشتغالزایی 30 نفر با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال توسط استاندار گیلان و جمعی از مسئولان استانی و محلی آستارا افتتاح شد.

انتهای پیام/84001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول