اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت

6 پروژه عمرانی با اعتبار 20 میلیارد ریال در باشت افتتاح شد

با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان شهرستان و در دومین روز از هفته دولت، 6 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار 20 میلیارد ریال در شهرستان باشت افتتاح شد.

6 پروژه عمرانی با اعتبار 20 میلیارد ریال در باشت افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، استاندار کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی باشت با تبریک هفته دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت یادآور زحمات صادقانه و ولایت‌مدار شهیدان رجایی و باهنر است که دولتمردان ایران اسلامی همیشه با الگو قرار دادن این شهیدان والامقام ادامه دهنده راه آنان خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی توجه به نقاط محروم جامعه است، افزود: امروز شاهد آبرسانی به یکی از روستاهای دورافتاده این شهرستان بودیم که راه‌اندازی این چنین پروژه‌ها می‌تواند از مهاجرت روستاییان به شهر ها جلوگیری کند و این امر باعث رونق کشاورزی و آباد کردن روستاها می‌شود. 

صابری شهرستان باشت را یکی از شهرستان‌های مستعد باغبانی و زراعت دانست و یادآور شد: مشابه این چنین پروژه‌ها، نقش بسیار مهمی در اقتصاد مقاومتی خواهد داشت و امیدواریم مسئولان همواره با حمایت مردم، سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی در بخش‌های مختلف را افزایش دهند.

وی یکی از برکات انقلاب نسبت به شهرستان باشت را شهرستان شدن آن عنوان کرد و گفت: باشت باید در سال‌های دورتر از این موهبت برخوردار می‌شد اما امروز هم همه وظیفه دارند که با حرکت پر شتاب چرخ توسعه در این شهرستان را سریع به حرکت درآورند.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: لازم است در حوزه کشاورزی توجه بیشتری به شهرستان باشت شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: حمایت هرچه بیشتر از این طرح‌ها ضمن ایجاد اشتغال‌زایی، سبب توسعه بخش کشاورزی و عدم وابستگی به واردات از دیگر شهرستان‌‌ها و استان‌های همجوار می‌شود.

وی بیان کرد: از مجموع طرح‌های عمرانی افتتاحی هفته دولت امسال در کهگیلویه و بویراحمد 11 مورد با اعتبار 240 میلیارد و 826 میلیون ریال در بویراحمد، 12 مورد با اعتبار 122 میلیارد و 521 میلیون ریال در گچساران، 27 مورد با اعتبار 21 میلیارد و 525 میلیون ریال در کهگیلویه و شش مورد نیز با اعتبار 22 میلیارد و 190 میلیون ریال در باشت افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/82007/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول