اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار بخش مرکزی لنگرود عنوان کرد

افتتاح پروژه‌های روستایی دریاسر لنگرود با خودیاری مردم

بخشدار بخش مرکزی لنگرود گفت: تمام پروژه‌های روستای دریاسر لنگرود با خودیاری مردم و دهیاری محل افتتاح می‌شوند.

افتتاح پروژه‌های روستایی دریاسر لنگرود با خودیاری مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، فاضل کریمی عصر امروز در مراسم افتتاح آسفالت معابر دریاسر لنگرود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دولت، اظهار کرد: ما باید همواره روحیه جهادی را از شهید رجایی بیاموزیم و طبق فرموده مقام معظم رهبری اگر بتوانیم نصف آن روحیه را داشته باشیم بسیاری از مشکلات ما بر طرف می‌شود.

بخشدار بخش مرکزی لنگرود با اشاره به پروژه آسفالت معابر دریاسر، گفت: پروژه روکش آسفالت معبر شهید میر اشرفی به طول 160 متر و مساحت 725 متر مربع با اعتباری معادل 19 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: این هزینه با خودیاری مردم و دهیاری دریاسر به طور کامل انجام شده است.

کریمی ادامه داد: آسفالت کوچه بی‌نوا با طول 35 متر و 150 متر مربع و اعتبار بالغ بر 4 هزار و 650 میلیون ریال با خودیاری مردم و دهیاری انجام شده است.

وی از دیگر پروژه‌های منطقه مذکور را مزار شهدای دریا سر عنوان کرد و یادآور شد: جدول‌گذاری و زیرسازی این پروژه به اتمام رسیده و آسفالت آن به خاطر شرایط جوی به‌زودی پایان می‌یابد.

این مسئول، اعتبار این پروژه را 15 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: از این میزان، 12 میلیون تومان برای آسفالت و 3 میلیون تومان صرف جدول‌گذاری شده است.

وی افزود: این پروژه نیز با خودیاری مردم و دهیاری محل در حال انجام است.

کریمی با بیان اینکه پروژه‌های کوچک روستایی در مقابل پروژه‌های چند صد میلیون تومانی شهرها افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: تمام پروژه‌های روستای دریاسر لنگرود که امروز به بهره‌برداری رسیده، از خودیاری مردم و دهیاری صورت گرفته است.

انتهای پیام/84002/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول