اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت

11 طرح عام‌المنفعه کلاچای افتتاح شد

11 طرح عمرانی، فرهنگی و عام‌المنفعه کلاچای رودسر به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

11 طرح عام‌المنفعه کلاچای افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، پنج پروژه عمرانی شهرداری کلاچای عصر امروز با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید.

شهردار کلاچای در مراسم افتتاح پروژه‌های مذکور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت به ویژه رجایی و باهنر، اظهار کرد: پنج پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 750 میلیون تومان از اعتبارات داخلی افتتاح شد.

رحمت‌الله پسند، روکش آسفالت، موزائیک و فضای سبز در محل مسکن مهر با اعتبار 85 میلیون تومان، بازدید روکش آسفالت پس از پل «نوده» به مساحت 7 هزار متر مربع و اعتبار 205 میلیون تومان و احداث پل هوایی عابر پیاده‌رو با مشارکت بخش خصوصی با اعتبار 100 میلیون تومان را از اقدام‌های این نهاد برشمرد.

وی، پروژه پارک ساحلی به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع با اعتبار 250 میلیون تومان و پروژه آسفالت کوچه‌ها با اعتبار 215 میلیون را از دیگر اقدام‌های شهرداری کلاچای ذکر کرد.

*افتتاح دو پروژه کمیته امداد امام خمینی (ره) در کلاچای

رئیس کمیته امداد رودسر در افتتاح دارالقرآن کلاچای، اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های کمیته امام (ره)، توانمندسازی و اشتغال برای خانواده‌ها است.

روح‌الله رستم‌پور، با اشاره به اینکه در پنج ماهه نخست امسال 109 نفر موفق به دریافت تسهیلات از این نهاد شدند، افزود: 44 نفر از محل صندوق اشتغال و 65 نفر از منابع بانکی موفق به دریافت 6 میلیارد و 660 میلیون ریال تسهیلات شدند.

وی، میزان تسهیلات «موسسه رهپویان» را 100 میلیون ریال عنوان کرد و متذکر شد: در این دارالقرآن با 120 قرآن‌آموز از سنین مختلف توسط چهار مربی برای فراگیری تجوید، حفظ، صوت، لحن، ترجمه و مفاهیم، آموزش می‌بینند.

این مسئول، در افتتاح یک واحد مسکونی مددجویی در سارسر کلاچای نیز اظهار کرد: این واحد با زیربنای 41 متر مربع و اعتبار 175 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.

*افتتاح گلزار شهدای سیارستاق کلاچای

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رودسر نیز در مراسم افتتاح گلزار شهدای سیارستاق کلاچای، گفت: ساماندهی این گلزار با 13 شهید و اعتباری بالغ بر 200 میلیون ریال انجام شد.

رضا غمخوار، با اشاره به اینکه 17 گلزار روستا در کلاچای وجود دارد، افزود: طرح ساماندهی 16 گلزار انجام شده و تنها یک گلزار با دو شهید باقی مانده است که به‌زودی کار ساماندهی آن نیز آغاز می‌شود.

انتهای پیام/84002/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول