اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تجلیل از 16 بسیجی مازندران در روز فرهنگ پهلوانی

از 16 فعال بسیجی مازندران، خانواده شهدا و مدیران کانون بسیج ورزش مازندران در روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در ساری تجلیل شد.

تجلیل از 16 بسیجی مازندران در روز فرهنگ پهلوانی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در مراسم تجلیل از فعالان بسیجی که صبح امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن زورخانه‌ای مرحوم عمادی ساری برگزار شد، ورزشکاران باستانی کار مرکز استان با حرکات نمایشی و کشتی پهلوانی به هنرنمایی پرداختند.

این همایش که با همت اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران استان برگزار شد، از هفت خانواده شهیدان علی معلم کلایی، مهرداد علی بابایی، حجت‌الله محسن پور، قاسم عبوری، جلیل قاسمیان، جعفر لامه و یوسف نوائیان تجلیل شد.

همچنین در ادامه از رحمت الله قاسمیان، مجید نائیج و ابوالقاسم علی کلاتی از سه مدیر کانون شهرستان‌های میاندرود، آمل و عباس‌آباد، محمد علی فلاح رئیس سابق سازمان بسیج ورزشکاران استان، مهدی کهن روز خبرنگار ورزشی فارس استان مازندران و سه ورزشکار بسیجی محمد جبرئیلی، احمد اصغرپور، علی یوسفی‌اسرمی و مصطفی حسین‌زاده‌اسکی از مدیران بسیجی استان با اهدای جوایزی تقدیر شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این مراسم گفت: ارزش پهلوانی یک ورزشکار کمتر از قهرمانی نیست.

احمد سعادتمند افزود: در مکانی قرار داریم که پهلوانان زیادی به کشور و جامعه اسلامی معرفی کرد.

وی با گرامیداشت هفته دولت و سرداران و 10 هزار شهید مازندران تصریح کرد: 17 شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای که ورزشکاران سر تعظیم فرود می‌آورند.

سعادتمند با اشاره به منش پهلوانی حضرت علی (ع) ابراز داشت: امیر المومنین علی (ع) به تنهایی یک اسلام ناب محمدی(ص) است که توانسته اسلام را به جهانیان بشناساند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با توصیه به موفقیت و سربلندی ورزشکاران بیان داشت: ورزشکاران مرد برای موفقیت بیشتر به علی (ع) و ورزشکاران زن نیز باید به حضرت فاطمه زهرا (س) اقتدا و الگوبرداری کنند.

انتهای پیام/86005 /ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول