اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور:

هنرمندان بسیجی گنجینه‌های گران قیمت انتقال ارزش‌ها هستند

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: هنرمندان بسیجی به مانند گنجینه‌های پر در و گوهری هستند که با خلق هنر فاخر خود زمینه انتقال ارزش‌ها و مبانی مختلف را فراهم می‌کنند.

هنرمندان بسیجی گنجینه‌های گران قیمت انتقال ارزش‌ها هستند

به گزارش حسین قنادیان ظهر امروز در همایش یک روزه انجمن عکاسان سازمان بسیج هنرمندان با حضور عکاسان سراسر کشور در اردوگاه انصار‌الحسین سرعین اظهار داشت: برگزاری جشنواره‌ها هرگز هدف نیست بلکه بهانه‌ای است برای رسیدن به هدف متعالی که قطعاً به تولید و باز‌آفرینی آثار ارزشمند کمک می‌کند.

وی تصریح کرد: بر اساس سیاست کلی سازمان بسیج هنرمندان ما در سال جاری در قالب نشست‌های مشترک و تخصصی در حیطه 10 انجمن فعال هنری و ادبی سعی می‌کنیم زمینه تعامل و همفکری و هماهنگی بیشتر را فراهم آوریم.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور افزود: ما در دو نوبت انجمن عکاسان، فیلمسازان و دیگر هنرمندان گروه‌های ده‌گانه هنری را گرد هم می‌آوریم تا با همفکری و تعامل بتوانند به نقطه مشترک در پیشبرد امور برسند.

قنادیان ادامه داد: در این گردهمایی‌ها سعی می‌شود سیاست‌های کلی سازمان تبیین شده و یک تحلیل مشترک اما با دیدگاه‌های متفاوت را در رشته‌های هنری و ادبی شاهد باشیم.

این مسئول تاکید کرد: در هفته گذشته شاهد برگزاری نشست انجمن‌های شعر سراسر کشور در مجتمع هنر اسلامی بسیج بودیم و در روزهای گذشته نیز هنرمندان انجمن خوشنویسی و امروز نیز به میزبانی اردبیل عکاسان بسیجی و هنرمندان فعال در این حوزه گرد هم آمدند تا فعالیت‌هایشان را منسجم کنند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور ابراز داشت: در این گردهمایی‌ها و اجلاس‌ها سعی می‌شود اساسنامه گروه‌های هنری مورد نقد و بررسی قرار گرفته و شاهد بسته شدن اساسنامه‌ها در قالب یک همفکری و تعامل مثبت باشیم.

قنادیان یادآور شد: در همایش اردبیل در کنار بیان خاطرات عکاسان پیشکسوت از دوران دفاع مقدس نحوه عکاسی، پیدا کردن موضوع، گرایش به ایده‌های نو و خلاقانه مدنظر است که در این گردهمایی از شش استان خوزستان، گیلان، آذربایجان شرقی، همدان، بوشهر و فارس شاهد ارائه دیدگاه‌های متفاوت از سوی هنرمندان بودیم.

وی خاطرنشان کرد: در این گردهمایی همچنین شاخص‌های هنرمند و عکاس بسیجی و تمایز فکری و عقیدتی وی مطرح شده و در پایان جلسه پرسش و پاسخی صمیمانه در فضای آکنده از مهر و عطوفت هنرمندانه را شاهد بودیم.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور از برگزاری جشنواره‌های دو سالانه عکس بسیج، شعر بسیج و همچنین فیلم بسیج در استان‌های مختلف خبر داد و افزود: ما در قالب دو سالانه عکس بسیج سعی کردیم آثار فاخر تولید شده را در قالب یک مجلد جمع‌آوری کرده و در سایت طرفه هنر در اختیار علاقمندان قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قنادیان در پایان سخنان خود گفت: ما امروز در سایه شور و نشاط جوانان و هنرمندان بسیجی شاهد انگیزه‌های متعالی در رسیدن به اهداف شایسته بودیم به طوری که با تمام ظرفیت‌ها سعی می‌کنیم دغدغه‌ها و برخی نگرانی‌ها را در این باب از بین ببریم.

انتهای پیام/62004/ی30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول