اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده نزدیک صورت می‌گیرد

استفاده از ورزشکاران نخبه بسیجی در استان‌های کشور در بازه زمانی 3 تا 5 سال

رئیس سازمان ورزش بسیج ‌کشور گفت: در بازه زمانی سه تا پنج سال از ورزشکاران نخبه بسیجی در استان‌های کشور استفاده خواهد شد.

استفاده از ورزشکاران نخبه بسیجی در استان‌های کشور در بازه زمانی 3 تا 5 سال

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان کاظم یزدانی بعد از ظهر امروز در جمع بسیجیان ورزشکار این شهرستان اظهار داشت: امروز ورزشکاران بسیجی در رشته‌های مختلف ورزشی پیشرفت‌های قابل قبولی را کسب کردند و این پیشرفت‌ها در رشته‌های رزمی نیز قابل توجه است.

وی افزود: می‌توان گفت که 70 درصد از سرمایه‌گذاری‌ها در عرصه ورزش و در رشته‌های مختلف ورزشی صورت می‌گیرد و در این رشته نیز بسیجیان ورزشکار توفیقات مطلوبی را کسب کرده‌اند.

رئیس سازمان ورزش بسیج ‌کشور تصریح کرد: طرحی با عنوان حضور کارشناسان سازمان بسیج ورزشکاران در رشته‌های ورزشی با نگاهی علمی در استان‌های کشور در آینده برگزار می‌شود.

وی در توضیح طرح حضور کارشناسان در رشته‌های ورزشی بیان داشت: در این طرح از حضور ورزشکاران نخبه بسیجی در بازه زمانی حداکثر پنج سال و حداقل سه سال استفاده می‌شود.

یزدانی عنوان کرد: بسیج ورزشکاران در راستای تعالی ورزشکاران حرکت کرده و در این راستا تمام تلاش خود را به کار بسته تا ورزشکاران متعهد را به جامعه ورزشی کشور تحویل دهد.

رئیس سازمان ورزش بسیج ‌کشور با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در سه امر تحصیل، تهذیب و ورزش خاطرنشان کرد: قطعاً این سه مورد از مهم‌ترین مسائلی است که جوانان باید آن را دنبال کنند و ما نیز در حوزه ورزشی با اشاره‌ای که مقام معظم رهبری به بحث ورزش دارند گام های خود را استوارتر برمی‌داریم.

یزدانی تصریح کرد: هدف دشمنان نابودی جمهوری اسلامی ایران است و در این عرصه نیز جوانان را مورد هدف قرار داده‌اند و ما نیز در برابر این هجمه دشمن باید هوشیار بوده و نسل جوان را شاداب و سرزنده حفظ کنیم.

رئیس سازمان ورزش بسیج ‌کشور تأکید کرد: بی‌تردید دشمن تمام تلاش خود را برای دشمنی خود به کار بسته و بسیجیان و مسئولان کشور وظیفه خطیری را در برابر این هجمه بر عهده دارند که با وحدت و همدلی این ایستادگی در برابر دشمن به بار می‌نشیند.

وی در پایان تأکید کرد: علاوه بر مسائل ورزشی مسائل اقتصادی نیز از مهمترین حوزه‌هایی است که جوانان بسیجی باید در آن با اشاره به منویات مقام معظم رهبری ورود پیدا کرده و با خلق حماسه اقتصادی تحریم‌های اقتصادی دشمنان را از میان بردارند.

انتهای پیام/2667/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول