اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دولت و کارکردهای نظام در مازندران/18

واحدی: بهره‌برداری و کلنگ‌زنی 40 پروژه هفته دولت در آمل آغاز می‌شود

سرپرست فرمانداری ویژه آمل از بهره‌برداری و کلنگ‌زنی40 پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

واحدی: بهره‌برداری و کلنگ‌زنی 40 پروژه هفته دولت در آمل آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل، شعبانعلی واحدی با اشاره به اینکه هفته دولت یادآور خاطرات شهیدان رجایی و باهنر است، گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در همه دولت‌ها، خدمات و کارهای مهم و خوبی صورت گرفته که باید ارج نهاده شود چرا که همه این دستاوردها، به برکت انقلاب اسلامی و خون شهیدان به دست آمده است.

وی افزود: باید هفته دولت را غنیمت شمرده و پیشرفت‌ها و کارهای انجام گرفته را به خوبی انعکاس دهیم و این خدمات را برای مردم بازگو کنیم.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل با تاکید بر اینکه هفته دولت فرصت مناسبی است که دستگاه‌های اجرایی، فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته را برای مردم بازگو و اطلاع‌رسانی کنند، بیان داشت: این امر باعث ایجاد امید، نشاط و بالا رفتن اعتماد مردم به نظام می‌شود.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل از بهره‌برداری و کلنگ‌زنی 40 پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

واحدی با اعلام اینکه در این هفته کلنگ‌ پنج پروژه عمرانی و خدماتی در پنج روستای شهرستان آمل بر زمین زده می‌شود، ابراز داشت: منبع اعتبارات این پروژه‌ها استانی است که از سال‌ جاری تامین آن آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه در اجرای پروژه‌های عمرانی اعتباری بیش از 52 میلیارد و 157 میلیون ریال هزینه شده است، یادآور شد: در اجرای این پروژه‌ها 18 هزار و 188 خانوار روستایی بهره‌مند می‌شوند.

واحدی تصریح کرد: در این هفته پروژه‌ها در بخش‌های آب‌رسانی روستایی، آب زراعی، آموزش، ساماندهی گلزار شهدا، احداث پل، اماکن مذهبی، ساختمان و تاسیسات اداری، ساختمان دهیاری، احداث خانه عالم، احداث پایگاه مقاومت بسیج، تقویت شبکه برق و گازرسانی روستاها در 145 روستاهای شهرستان آمل افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل با بیان اینکه در بخش تولیدی وخدماتی پنج طرح افتتاح خواهد شد، افزود: این طرح‌ها در بخش کشاورزی، صنایع تبدیلی و تولید کودآلی خواهد بود.

به گفته وی در این بخش 14 میلیارد و 620 میلیون ریال از میزان تسهیلات بانکی و 24 میلیارد و 500 میلیون ریال در بخش سرمایه‌گذاری هزینه شده است.

واحدی یادآور شد: در اجرای این پروژه‌ها برای 37 نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی ایجاد شده است.

این مسئول در بخش کلنگ عملیات اجرایی پنج پروژه عمرانی و خدماتی خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل آغاز عملیات سه کتابخانه عمومی در سه روستای وانا، کلاکسر و آهنگرکلا، ساختمان دهیاری روستای هلی‌کتی و بوستان روستایی کلامحله از بخش مرکزی این شهرستان است.

وی تصریح کرد: برای این پروژه‌ها اعتباری بیش از 4 میلیارد و 900 میلیون ریال در نظر گرفته شده که 7 هزار و 759 خانوار روستایی از این پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

انتهای ‌پیام/86011/ح/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول