اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 80 نفر از قاریان و حافظان قرآنی برپا شد

برگزاری جشنواره قرآنی، فرهنگی و آموزشی در لنده

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده گفت: جشنواره استانی فرهنگی، قرآنی و آموزشی سازمان بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در لنده با حضور 80 نفر از قاریان و حافظان قرآن و مؤذنین برگزار شد.

برگزاری جشنواره قرآنی، فرهنگی و آموزشی در لنده

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده‌، نورعلی کاظمی ظهر امروز در حاشیه برگزاری جشنواره استانی قرآنی، فرهنگی، آموزشی با اشاره به اهمیت قرآن در زندگی انسان ها، اظهار داشت: خانواده‌ها با برنامه‌ریزی درست فرزندان خود را در جهت گرایش به قرآن حمایت و زمینه پیشرفت فرزندان خود را فراهم کنند.

 

وی با بیان اینکه این جشنواره در مرکز استان در حال برگزاری است، افزود: به دلیل استقبال خوب و بالای شرکت‌کنند‌گان لنده‌ای در این جشنواره قرآنی، با تدبیر مدیرکل محترم سازمان بهزیستی استان این جشنواره با حضور شهرستان‌های لنده و کهگیلویه و چرام و به میزبانی اداره بهزیستی شهرستان لنده برگزار شد.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده گفت: شرکت‌کنند‌گان در این جشنواره روشن‌دلان، معلولان جسمی حرکتی، کارکنان و خانواده‌های آنان و دانش آموزان مراکز دارالقرآن هستند.

 

وی افزود: جشنواره قرآنی، فرهنگی و آموزشی با حضور 80 نفر از قاریان و حافظان وموذنین شهرستان‌های لنده و کهگیلویه و چرام در سالن اجتماعات دانشگاه پیام‌نور واحد لنده برگزار شد.

کاظمی تصریح کرد : در این جشنواره با استفاده از داوران و قاریان مجرب و برجسته استانی و کشوری سعی شده سطح کیفی و کمی مسابقات را افزایش دهیم.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده در پایان از همه کسانی که در برگزاری این جشنواره تلاش و همکاری داشته‌اند، به‌خصوص مدیرکل سازمان بهزیستی استان که اجازه برگزاری چنین جشنواره‌ای را در شهرستان لنده صادر کرده‌اند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/82013/غ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول