اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناامیدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دست‌اندرکاران اجرایی زیرگذر گچساران

زیرگذر گچساران به من ارتباطی ندارد/آقایان حرف کسی را قبول ندارند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که هفت ماه از روند اجرایی زیرگذر گچساران بی‌اطلاع هستم، گفت: این پروژه به من ارتباطی ندارد زیرا برای من اثبات شده است دست‌اندرکاران زیرگذر گچساران به جز حرف خود حرف کسی را قبول ندارند.

زیرگذر گچساران به من ارتباطی ندارد/آقایان حرف کسی را قبول ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید حسین صابری عصر امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی این شهرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران و با انتقاد شدید از روند اجرایی زیرگذر این شهرستان با بیان این‌که دست‌اندرکاران پروژه زیرگذر گچساران محترمانه از من خواستند تا در کار آنها دخالت نکنم، اظهار کرد: من نیز مشکلات دیروز، امروز و آینده این مدل کار کردن در شهر دوگنبدان را در گزارشی 11 صفحه‌ای نوشتم تا در تاریخ ماندگار شود که این گزارش را طی رونوشتی به فرماندار گچساران، اعضای شورای شهر دوگنبدان و شرکت نفت ارسال کردم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در حال حاضر هیچ‌گونه اطلاعی از روند پیشرفت زیرگذر گچساران نداشته و از روزی که به این باور رسیدم عوامل و دست‌اندرکاران این پروژه حاضر به کار کردن بر اساس اصول نیستند، از زیرگذر گچساران هیچ بازدیدی انجام نداده‌ام.

صابری در پاسخ به سئوالی مبنی بر این‌که چه صحبتی برای مردم درباره این پروژه دارید، تأکید کرد: حدود هفت ماه می‌شود که هیچ‌گونه اطلاعی از روند اجرایی و پیشرفت این پروژه ندارم و می‌توانید جواب این سئوال را از عوامل اجرایی این پروژه دریافت کنید.

وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر این‌که به چه میزان از روند اجرایی این پروژه راضی هستید، اظهار کرد: این پروژه هیچ ارتباطی به من ندارد و می‌توانید این سئوال را از عوامل اجرایی این پروژه بپرسید؛ زیرا من نه قصد زندگی کردن در این شهرستان را دارم و نه پیمانکار آن هستم.

صابری ادامه داد: در زمینه پیشرفت و نحوه اجرای این پروژه طرح‌های زیادی ارائه شد و کارشناسان مجربی نیز به محل اجرای پروژه زیرگذر دعوت شدند که می‌توان به دو تیم کارشناسی برجسته که بزرگترین پروژه‌ها را در دل دریا اجرا می‌کنند، اشاره کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در زمینه کارشناسی آب‌های زیر سطحی برای مهار آب‌های زیر سطحی زیرگذر گچساران از کارشناسان مجرب و با تجربه‌ای دعوت به عمل آمد که متأسفانه هیچ‌گونه همکاری و تعاملی صورت نگرفت.

صابری با بیان این‌که این موضوع برای من به اثبات رسید که آقایان به هر دلیلی به جز خواسته و حرف خود، حرف هیچ کسی را قبول ندارند، تأکید کرد: ما حرف‌های خود را طی گزارشاتی به صورت مکتوب ارائه کردیم تا در تاریخ بماند.

کمبود اعتبارات مشکل بهره‌برداری بیمارستان 96 تختخوابی گچساران است

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در گچساران مبنی بر این‌که مقرر شده بود تا هفته دولت بیمارستان 96 تختخوابی گچساران به بهره‌برداری برسد، چرا این وعده محقق نشد، یادآور شد: این پروژه به دلیلی وجود مشکلات اعتباری در مدت زمان مقرر به بهره‌برداری نرسید که البته اگر اعتبار این پروژه محقق می‌شد تاکنون تکمیل شده بود.

صابری در پاسخ به سئوال دیگر فارس مبنی بر این‌که از دید شما مشکل اصلی اعتبار است، آیا پیمانکار پروژه بیمارستان 96 تختخوابی عملکرد مطلوبی داشته است، گفت: اطلاعات من در زمینه این پروژه به دو ماه قبل بر می‌گردد و از دو ماه قبل تاکنون بازدیدی از این پروژه نداشته‌ام.

انتهای پیام/82014/ش40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول