اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل:

خرید محصولات کشاورزی در 28 مرکز

مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل گفت: کار خرید محصولات متنوع کشاورزی در 28 مرکز تعاون روستایی استان اردبیل در حال انجام است.

خرید محصولات کشاورزی در 28 مرکز

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، لطف‌الله نامور عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات خرید محصولات کشاورزی در بیله‌سوار اظهار داشت: به همت شبکه تعاون روستایی 85 هزار تن محصولات متنوع کشاورزی از ابتدای فصل خرید، خریداری و به مراکز نگهداری ارسال شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین خرید محصولات ما در پارس‌آباد، بیله‌سوار، گرمی، اردبیل، نیر و خلخال اتفاق افتاده است، تصریح کرد: مباشران ما 43 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان را نیز در این مدت خریداری کردند.

نامور خاطر نشان کرد: کار خرید محصولات تنها به گندم محدود نشده و ما در کنار آن سعی کردیم سایر محصولات نظیر کلزا، ذرت بذری، جو، کنجاله، ذرت دامی و یونجه را نیز خریداری کنیم.

این مسئول اضافه کرد: کار خرید گندم به ازای هر کیلوگرم هشت هزار ریال انجام شده و همچنان نیز با قوت در شهرهای مرکزی و جنوبی استان اردبیل ادامه دارد.

وی همچنین از فعال بودن 9 مرکز خرید کلزا نیز خبر داد و بیان کرد: بیش از سه هزار و 498 تن کلزا در شهرهای مختلف استان به ویژه بیله‌سوار، پارس‌آباد و اردبیل خریداری شده و تحویل مراکز فرآوری این محصولات شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل تعاون روستایی استان قیمت تضمینی محصول کلزا را 17 هزار و 500 ریال اعلام کرد و ادامه داد: شبکه تعاون روستایی به صورت مطمئن اقدام به خرید محصولات کرده و محصولات خریداری شده را نیز بین اعضای تعاونی‌های دامداری و مرغداری توزیع می‌کند.

نامور از خرید هفت هزار و 838 تن ذرت بذری، سه هزار و 840 تن جو، هفت هزار و 821 تن سبوس و همچنین خرید شش هزار و 16 تن کنجاله خبر داد و یادآور شد: در همین راستا 200 تن ینجه و 10 هزار و 700 تن ذرت دامی نیز خریداری شده و بین اعضای تعاونی‌های دامداری و مرغداری توزیع شده است.

وی از کشاورزان خواست محصولات خود را بدون کمترین دغدغه به شبکه‌های تعاونی تحویل داده و رقم ریالی مربوط به فروش این محصولات را در اولین فرصت دریافت کنند.

انتهای پیام/62001/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول