اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دولت و کارکردهای نظام در مازندران/9

رستمعلی: مسکن روستایی و مهر سوادکوه شمالی افتتاح می‌شوند

فرماندار سوادکوه شمالی گفت: مسکن روستایی و مهر این شهرستان در هفته دولت افتتاح می‌شوند.

رستمعلی: مسکن روستایی و مهر سوادکوه شمالی افتتاح می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، کمال رستمعلی صبح امروز در نشست بررسی برنامه‌های هفته دولت شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به اینکه هفته دولت یادآور یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر است، اظهار داشت: رجایی و باهنر سمبل و نمونه خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم و تبعیت از ولی فقیه هستند.

فرماندار سوادکوه شمالی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، هفته دولت را فرصت مناسبی برای تجدید عهد و پیمان با امام راحل و شهدا و مقام معظم رهبری ذکر کرد و افزود: مسئولان باید به صورت شبانه‌روزی و بی‌منت تا لحظه آخر مسئولیت در خدمت مردم باشند.

وی با انتقاد از عدم افتتاح طرح قابل توجهی در شهرستان سوادکوه شمالی توسط ادارات و نهادها، خاطرنشان کرد: افتتاح مسکن روستایی و مسکن مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از مهم‌ترین طرح‌های افتتاح شده در هفته دولت امسال برای سوادکوه شمالی است.

رستمعلی به برخی از برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته دولت در شهرستان سوادکوه شمالی اشاره و یادآوری کرد: افتتاح مسکن روستایی و مسکن مهر و مسکن مددجویان، جلسه هم‌اندیشی با روستائیان، افتتاح پروژه زیرسازی و آسفالت راه روستایی آب‌بندان، افتتاح پروژه خط انتقال بین مخازن شیرگاه، اجرای جنگ شادی و موسیقی محلی، کلنگ‌زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای مهدی‌آباد، برگزاری مسابقه فوتسال کارکنان دولت برخی از برنامه‌ها در هفته دولت امسال در سوادکوه شمالی است.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت در شهرستان سوادکوه شمالی به ادارات و نهادهای مجری برنامه‌های هفته دولت در شهرستان سوادکوه اشاره و تصریح کرد: بنیاد مسکن با دو طرح، آبفای شهری با دو طرح، ورزش و جوانان با دو طرح، بهزیستی با دو طرح و فرمانداری، کمیته امداد، راه و شهرسازی، فرهنگ و ارشاد، آموزش و پرورش و ستاد نماز جمعه هر کدام با یک طرح در هفته دولت امسال نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی ابراز امیدواری کرد تا در سال آینده شاهد بهره‌برداری از طرح‌های بیشتری برای رفاه مردم در شهرستان سوادکوه شمالی باشیم.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول