اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود گذشت بیش از 5 ماه از سال جدید

سهمیه تسهیلات مسکن روستایی مازندران اعلام نشد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: سهمیه جدید تسهیلات بنیاد مسکن به واحدهای مسکونی روستایی در سال 92 هنوز ابلاغ نشده است.

سهمیه تسهیلات مسکن روستایی مازندران اعلام نشد

سیدمجید هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری، درباره میزان سهمیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای مازندران گفت: هنوز سهمیه سال 92 برای ما ابلاغ نشد.

وی تصریح کرد: سهمیه سال 91 که در سال‌جاری اعلام آمادگی آن برای ما ابلاغ شد با سقف 12 میلیون و 500 هزار تومان با کارمزد پنج درصد که سهمیه شهرستان‌ها را به بنیاد مسکن شهرستان‌ها ابلاغ کردیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: انبوه‌سازی در مازندران نیز پیگیری می‌شود و اگر فردی از سه واحد به بالا اقدام به ساخت و ساز کند یک‌درصد کارمزد بانکی تشویقی کاهش پیدا می‌کند.

وی در ارتباط با بازپرداخت وام مسکن روستایی که سال گذشته به 20 درصد نیز افزایش پیدا کرده بود، بیان داشت: مشکل وام متقاضیان سال گذشته با ابلاغیه جدید بانک مرکز برطرف شد.

هاشمی میزان وام متقاضیان مسکن روستایی در سال جاری را 12 میلیون و 500 هزار تومان با کارمزد پنج درصد اعلام کرد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس که آیا تغییر در میزان وام متقاضیان مسکن روستایی با توجه به افزایش قیمت مصالح قرار نیست اتفاق بیافتد، بیان داشت: طبق قانون هر ساله باید 15 درصد به مبلغ پرداخت وام اضافه شود.

هاشمی با اشاره به پیشنهاد معاون مسکن روستایی بنیاد کشور در ارتباط با افزایش 15 درصد وام ارائه شد که این مسئله بستگی به نظر مسئولان بالادستی دارد.

وی درباره نحوه در اختیار وام به روستاها برای دریافت تسهیلات بیان داشت: برای پرداخت وام چند اولویت به ما ابلاغ شد ولی به این معنی نیست که اگر کسی اولویت‌ها را نداشت به بانک برای دریافت وام معرفی نشود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب مازندرانی در ادامه خاطرنشان کرد: بخشی از سهمیه سال گذشته هنوز باقی‌مانده است و اگر کسی شرایط لازم برای دریافت تسهیلات را داشته باشد به بانک برای دریافت وام معرفی می‌شود.

انتهای پیام/86004/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول