اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

12 شهریور

بزرگداشت شهادت شهید رئیسعلی دلواری و همرزمانش برگزار می‌شود

مدیرکل اداری مالی استانداری بوشهر از برگزاری همایش بزرگداشت شهادت شهید رئیسعلی دلواری و همرزمانش در روز ملی مبارزه با استعمار در تاریخ 12 شهریور خبر داد.

بزرگداشت شهادت شهید رئیسعلی دلواری و همرزمانش برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، خلیل عبداللهی بعد از ظهر امروز درنشست هماهنگی برگزاری همایش ملی شهید رئیسعلی دلواری اظهار کرد: در 12 شهریور امسال همایش بزرگداشت شهادت شهید رئیسعلی دلواری و همرزمانش در نبرد با استعمار انگلیس به‌عنوان روز ملی مبارزه با استعمار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رئیسعلی دلواری متعلق به همه ملت‌های آزادی‌خواه است، خاطرنشان کرد: در این روز برنامه‌های علمی، پژوهشی و تخصصی، نمایشگاه عکس و اسناد مبارزه با استعمار، مسابقات ورزشی، تجلیل از خانواده شهید دلواری، بازدید از موزه شهید و همچنین گل‌افشانی تپه رشادت و خانه شهید رئیسعلی دلواری اجرا می‌شود.

مدیرکل اداری مالی استانداری بوشهر تصریح کرد: سخنرانان کشوری، نمایندگان مجلس و شخصیت‌های فرهیخته و فرهنگی بزرگ استانی و ملی در این همایش حضور خواهند داشت و تلاش ما این است که همایش با کیفیت مطلوب برگزار شود که انجام تعاملات مؤثر در این زمینه ضروری است.

عبداللهی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع نیازمندی‌هایی را که در حوزه ما باشد پشتیبانی می‌کنیم و محل اسکان میهمانان و پذیرایی از آنان نیز در حال تدارک است.

انتهای خبر/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول