اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از آغاز دولت جدید صورت گرفت

انتصاب مدیرکل هواپیمایی آسمان منطقه جنوب کشور در فارس

انتصاب مدیرکل هواپیمایی آسمان منطقه جنوب کشور و مدیرکل آمار، اطلاعات وGIS استانداری فارس دو انتصاب بودند که در نخستین روز از آغاز به کار دولت جدید در این استان انجام شد.

انتصاب مدیرکل هواپیمایی آسمان منطقه جنوب کشور در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی هواپیمایی آسمان منطقه جنوب، در انتصاب نخست با تغییر حکم از سرپرستی به مدیریت قطعی، مدیرکل هواپیمایی آسمان منطقه جنوب کشور منصوب شد.

معاون اجرایی هواپیمایی آسمان منطقه جنوب در این مورد گفت: از آغاز فعالیت سید عباس حسینیان در سمت سرپرستی پایگاه شیراز با همکاری خلبانان، مهمانداران، مهندسان و نیروی انسانی شرکت هواپیمایی آسمان، بیشترین تلاش‌ها برای رضایتمندی مسافران صورت گرفته است.

سید مصطفی هاشمی افزود: با انتصاب حسینیان، جوان‌گرایی، استفاده از متخصصان متعهد و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مسافران در این شرکت به طور ویژه در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر لزوم شایسته‌سالاری و مشتری‌مداری در سازمان‌های موفق تصریح کرد: استخدام و به‌کارگیری نیروهای دانش‌آموخته و متخصص در این شرکت از دیگر خدمات مدیرکل هواپیمایی آسمان منطقه جنوب است.

به گفته وی، سید عباس حسینیان در بهمن سال 91 به عنوان سرپرست هواپیمایی آسمان منطقه جنوب کشور منصوب شده بود.

همچنین به گزارش روابط عمومی استانداری فارس، در انتصابی دیگر، استاندار این استان با صدور حکمی رحمان ستایش را به عنوان مدیرکل آمار، اطلاعات و GIS استانداری فارس منصوب کرد.

انتهای پیام/2448/ع/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول