اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حج و زیارت همدان:

اعلام آمادگی دیرهنگام شرکت هواپیمایی حجاج همدانی را به تهران کشاند

مدیر حج و زیارت استان همدان گفت: اعلام دیرهنگام شرکت هواپیمایی بار دیگر حجاج همدان را راهی تهران کرد.

اعلام آمادگی دیرهنگام شرکت هواپیمایی حجاج همدانی را به تهران کشاند

حجت‌الاسلام عباس اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص اعزام زائران حج تمتع از فرودگاه همدان اظهار داشت: اعزام زائران از فرودگاه همدان هنوز قطعی نشده چرا که مشکل زیاد است.

وی ادامه داد: تا اندازه‌ای تلاش شد تا بتوانیم از فرودگاه همدان زائران را اعزام کنیم اما به دلیل مشکلات مختلف امسال نیز اعزام از تهران صورت می‌گیرد.

*قرارداد ایران و عربستان برای حج تمتع در 17 ایستگاه پروازی بسته شد

مدیر حج و زیارت استان همدان با اشاره به مشکل اعزام نشدن زائران از فرودگاه همدان عنوان کرد: برای اعزام زائران خانه خدا از فرودگاه همدان نیازمند هواپیمای غول‌پیکری بودیم که بنا به دستور وزیر راه و استاندار همدان شرکت هواپیمایی ماهان اعلام امادگی کرد.

وی ادامه داد: البته اعلام آمادگی زمانی بود که قرار داد ایران و عربستان در 17 ایستگاه پروازی بسته شده بود.

اسماعیلی ادامه داد: با توجه به درخواست سازمان حج و زیارت ایران از عربستان مبنی بر به 18 ایستگاه رساندن ایستگاه پروازی، عربستان اجازه اضافه کردن ایستگاه پروازی به ایران را نداده است.

وی بیان داشت: مشکل  اعزام و همچنین فرودگاه همدان هم به ما برمی‌گردد و هم به عربستان؛ زیرا شرکت هواپیمایی ماهان به موقع اعلام آمادگی نکرد تا ما در قرارداد اول با عربستان تعداد را به صورت یکجا اعلام کنیم که امروز با مخالفت عربستان برای افزایش ایستگاه پروازی روبرو نشویم.

*اعزام زائران حج تمتع از سال آینده از فرودگاه همدان

اسماعیلی عنوان کرد: کشور عربستان هم به دلیل اینکه با بسیاری از کشور‌ها قرارداد ایستگاه پروازی منعقد کرده، نمی‌تواند فقط به خاطر ایران این قرارداد‌ها را لغو ‌کند.

وی در پایان متذکر شد: برای سال آینده اگر هواپیمایی به موقع اعلام آمادگی کند پرواز‌های حج تمتع از همدان صورت می‌گیرد و از جمله شرکت‌های هوایی ایران‌ایر و ماهان خواستار این امر شدند.

انتهای پیام/89007/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول