اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مراغه خبر داد

جاروی متکدیان از سطح شهر /کاهش چشمگیر جرائم در مراغه

فرمانده انتظامی مراغه از اجرای طرح جمع‌آوری متکدیان و معتادان تابلو در این شهرستان خبر داد.

جاروی متکدیان از سطح شهر /کاهش چشمگیر جرائم در مراغه

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، عیسی هاتفی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تکدی‌گری نوعی جرم محسوب می‌شود و به طور پیوسته در قالب طرح‌های مختلف با قانون‌شکنی و جرائم برخورد جدی خواهد شد.

وی از تکدی‌گری به عنوان یکی از معضلات اجتماعی که چهره شهر را زشت می‌کند نام برد و بیان داشت: براساس ماده 712 قانون مجازات اسلامی تکدی‌گری جرم محسوب می‌شود هر چند که این پدیده برای اغلب متکدیان به نوعی شغل تبدیل شده است.

فرمانده انتظامی مراغه تصریح کرد: با وجود ارائه خدمات و اقدامات نهادهای حمایتی به اقشار آسیب‌پذیر در جامعه، تکدی‌گری کار ناپسندی است و هیچ توجیهی ندارد.

هاتفی خاطرنشان کرد: پس از جمع‌آوری متکدیان در سطح شهر، این افراد به نهادهای حمایتی که متولی این کار هستند سپرده می‌شوند.

این مقام انتظامی همچنین گفت: هر هفته 20 نفر معتاد مرد به کمپ اعتیاد گلستان و پنج نفر معتاد زن نیز به کمپ اعتیاد اطهر معرفی می‌شوند.

کاهش چشمگیر جرائم در مراغه

هاتفی از کاهش چشمگیر جرائم در پنج ماهه اول سال 92 در مراغه خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: اگر تمام دستگاه‌های مرتبط در حوزه آسیب‌های اجتماعی با پلیس همگام شوند، شاهد کاهش بسیاری از این جرائم در جامعه خواهیم بود.

وی در این دیدار با اشاره به برخی ناهنجاری‌های اجتماعی موجود که دغدغه بسیاری از آحاد جامعه را به دنبال داشته است، افزود: اگر تمام دستگاه‌های مرتبط و متولی در حوزه آسیب‌های اجتماعی ضمن همکاری و تعامل با یکدیگر و به ویژه همراهی با نیروی انتظامی همگام و بسیج شوند به طور قطع شاهد کاهش بسیاری از این آسیب‌های اجتماعی در جامعه خواهیم بود.

این مقام انتظامی ادامه داد: هدف از نشست‌ها و جلسات متوالی و صمیمانه نیروی انتظامی با نماینده و ارگان‌های مختلف را در راستای تقویت تعاملات و همکاری‌های مشترک میان دستگاه‌ها بیان و از همکاری مسئولان در برقراری نظم و امنیت و افزایش سطح آگاهی عمومی جامعه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/60001/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول