اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان

متکدیان اصفهان از اتباع پاکستانی هستند

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: متکدیان سطح شهر اصفهان بیشتر اتباع خارجی غیر قانونی پاکستانی هستند.

متکدیان اصفهان از اتباع پاکستانی هستند

احمد رضا شفیعی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان بیان اینکه مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان اقدام به جمع‌آوری متکدیان می‌کند، اظهار کرد: شهرداری فقط در امر جمع‌آوری متکدیان اقدام و سپس این افراد تحویل مرکز «فضیلت» بهزیستی می‌شوند.

وی با بیان اینکه این یکسری مقدمات برای دستگیری این افراد وجود دارد، افزود: بیشتر متکدیانی که رفع تخلفات شهری دستگیر می‌کند، افراد تکراری هستند که قبلا هم دستگیر و تحویل بهزیستی شده بودند.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: اصفهان تنها کلان شهری در کشور است که زمینه باند و پاتوق متکدیان را دارد اما در سطح شهر ما متکدیان سازمان‌یافته‌ای نمی‌بینیم.

وی ادامه داد: بیشتر این افراد متکدی در سطح شهر از کشور پاکستان و به صورت گروهی به اصفهان گروه می‌آیند، اما برای اینکه کمتر شناسایی شوند، متفرق می‌شوند.

شفیعی گفت: دو روز گذشته در آخرین دستگیری پاتوق متکدیان شناسایی و تعداد 100 نفر از متکدیان دستگیر شدند، البته نحوه دستگیری این متکدیان با همکاری مقام قضایی و نیروی انتظامی باید هماهنگ و یک پروسه را طی کنند.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان افزود: بیشتر این افراد در سطح شهر به تکدی‌گری، خودفروشی، فال گیری، دستفروشی و گل فروشی  مشغولند.

انتهای پیام/63012/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول