اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک خبر داد

افتتاح 6 پروژه عمرانی، فرهنگی در دومین روز از هفته دولت

فرماندار شهرستان بستک گفت: همزمان با دومین روز از هفته دولت 6 پروژه عمرانی، فرهنگی با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد و 220 میلیون ریال در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

افتتاح 6 پروژه عمرانی، فرهنگی در دومین روز از هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد مشتاق‌زاده صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های دومین روز از هفته دولت ضمن تبریک این هفته و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: در سال‌های اخیر گام‌های مهمی در راستای عمران و آبادانی مناطق مختلف کشور برداشته شده است که نشان از اهتمام جدی دولت در راستای محرومیت زدایی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح دهیاری کهتویه از توابع  بخش جناح تصریح کرد: این پروژه با مساحت 500 مترمربع و زیربنای 117 مترمربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 150 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

فرماندار شهرستان بستک همچنین از افتتاح بهسازی معابر روستای کهتویه خبر داد و افزود: این پروژه به طول 2500 مترمکعب و با اعتباری بالغ بر 170 میلیون ریال است.

مشتاق‌زاده بیان داشت: لوله گذاری فاز اول روستای داربست با 20 کیلومتر لوله‌گذاری خط انتقال از کهتویه به داربست با اعتبار هفت میلیارد و 500 میلیون ریال از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در این روز بود. روستای بهره‌مند از این پروژه دو روستای چاله فرامرزان و داربست است که 290 خانوار را شامل می‌شود.

فرماندار شهرستان بستک با اشاره به افتتاح مرغداری محمود احمدی در روستای کنار سیاه گفت: مرغداری 20 هزار قطعه ای محمود احمدی با مساحت 12000 مترمربع و با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال ساخت آن از سال 89 شروع شده است.

مشتاق زاده ادامه داد: این پروژه برای پنج نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی همچنین از افتتاح ساختمان رادیولوژی روستای کمشک خبر داد و افزود: این پروژه که ساخت آن از سال 87 شروع شده دارای زیربنای 110 مترمربع و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون ریال است.

فرماندار شهرستان بستک اظهار داشت: از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در بخش جناح، افتتاح مدرسه راهنمایی عالی احمدان به مساحت 2000 متر مربع، زیربنای 342 مترمربع و اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 100 میلیون ریال بوده است.

مشتاق زاده افزود: این مدرسه شامل سه کلاس درس، یک آزمایشگاه و کارگاه، یک نمازخانه، یک اتاق بایگانی، یک انباری و یک دفتر است.

انتهای پیام/88006/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول