اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عنبرآباد:

مسئولان حقوق ارباب‌رجوع را رعایت کنند

امام جمعه عنبرآباد گفت: باید حقوق ارباب ‌رجوع توسط مدیران در ادارات و سازمان‌ها رعایت شود.

مسئولان حقوق ارباب‌رجوع را رعایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، حجت‌الاسلام مصطفی دشت‌آبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با مسئولان این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و تمام شهدای اسلام اظهار داشت: باید حقوق ارباب‌رجوع توسط مدیران در ادارات و سازمان‌ها رعایت شود.

دشت‌آبادی ضمن تقدیر از پشتکار خوب مسئولان این شهرستان در تمام امور، عملکرد مسئولان شهرستان عنبرآباد را طی یک سال گذشته مطلوب ارزیابی کرد.

وی گفت: یک مدیر برای موفقیت باید نگرش صحیحی نسبت به خود و جایگاهی که در آن است، داشته باشد تا بتواند آن چه را که در توان دارد در راه خدمت به مردم ارائه دهد.

امام جمعه عنبرآباد بیان داشت: همه ما در جایگاه خدمت‌رسانی به مردم باید آن‌گونه که دین ما معین کرده است به مردم خدمت کنیم و هدفی جز خدمت نداشته باشیم.

وی از تمام رؤسای ادارات که به بهترین نحو ممکن رعایت حقوق ارباب ‌رجوع را در این شهرستان داشته‌اند تقدیر و بر تداوم و توجه به این امر مهم تاکید کرد.

حجت‌الاسلام حسین زکی‌زاده امام جمعه شهر مردهک نیز ضمن گرامیداشت شهدای دولت و تبریک به دولتمردان گفت: باید نگاه مدیران به جایگاه آنها فقط خدمت به خلق خدا باشد و اندیشه و رفتار شهیدان سرلوحه کارشان باشد تا بتوانند در کار خود موفق باشند.

وی خاطر نشان کرد: در بخش جبالبارز جنوبی این شهرستان خدمات خوب و شایسته‌ای انجام شده است که تمام خدمات را مرهون زحمات مسئولان شهرستان و استان هستیم.

زکی‌زاده عنوان کرد: امیدواریم این روند همچنان با تلاش بیشتر در این منطقه محروم ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/80005/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول