اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم:

هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس اقدامات انجام گرفته از سوی مسئولان است

فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس اقدامات انجام گرفته از سوی مسئولان است.

هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس اقدامات انجام گرفته از سوی مسئولان است

بیژن سلیمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: در هفته‌ای که به نام هفته دولت نامگذاری شده می‌توان اطلاع‌رسانی دقیق و درستی را از اقدامات انجام شده کرد.

وی شفاف‌سازی از اقدامات و خدمات صورت گرفته در مسیر توسعه و آبادانی شهر را مهم ارزیابی کرد و افزود: در این هفته می‌توانیم خدمات ارائه شده در نظام اسلامی را به صورت شفاف و دقیق برای مردم بازگو کنیم.

این مسئول با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت اظهار داشت: مسئولان در تمام دولت‌ها با ارائه خدمات، کشور را به سمت پیشرفت بیشتر سوق داده‌اند.

وی افزود: اگر امروز کشور در مسیر توسعه و پیشرفت گام برداشته است و می‌تواند با بسیاری از کشورهای پیشرفته رقابت کند مرهون خون شهدایی است که از ابتدای انقلاب تاکنون درخت انقلاب را آبیاری کردند و امروز آن را به درختی تنومند تبدیل کرده‌اند.

فرماندار رباط کریم خاطرنشان کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است تا دستگاه‌های اجرایی، فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته را برای مردم بازگو کنند.

وی اطلاع‌رسانی در این خصوص را مهم خواند و گفت: هنگامی که اطلاع‌رسانی از نحوه خدمات‌رسانی به مردم از سوی مسئولان انجام می‌شود مردم امیدوار شده و اعتمادشان نسبت به مسئولان ارتقا می‌یابد.

انتهای پیام/2302/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول