اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مرند در مجلس:

مسئولان استانی در تحقق برنامه فرمانداری ویژه مرند کم‌لطفی کردند

نماینده مردم مرند در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه برای تحقق برنامه فرمانداری ویژه مرند برخی از مسئولان دست اندرکار استانی کم لطفی‌های آشکاری را انجام دادند.

مسئولان استانی در تحقق برنامه فرمانداری ویژه مرند کم‌لطفی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند،  محمد حسن‌‌نژاد ظهر امروز در مراسم ارتقای فرماندار مرند به فرمانداری ویژه مرند با اشاره به روند شکل گیری و نتیجه‌گیری برنامه مهم تأسیس فرمانداری ویژه مرند اظهار کرد: با تأسیس فرمانداری ویژه بسیاری از مشکلات فرآروی برنامه توسعه پایدار این شهرستان مرزی مورد حل و فصل اساسی قرار خواهد گرفت.

وی گفت: متأسفانه برای تحقق برنامه فرمانداری ویژه مرند برخی از مسئولان دست اندرکار استانی کم لطفی‌های آشکاری را انجام دادند که این امر در مقابل نعمت بزرگ اعتماد و پشتیبانی مردم بطور حتم غیرقابل بخشش و چشم‌پوشی خواهد بود.

حسن‌نژاد با دعوت از مدیران استانی و شهرستانی برای تبیین حقیقی نظام اداری فرمانداری ویژه در شهرستان مرند، یادآور شد: این مرحله جدیدی از تحولات نظام اداری است که انتظار آن می‌رود میزان بهره‌مندی مردم از خدمات حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی این مرحله بیش از گذشته محقق و قابل لمس باشد.

وی از اقدامات مهم انجام یافته برای توسعه حوزه های کاری و خدماتی علوم و تحقیقات، ارتباطات، ورزش، صنعت، بهداشت و درمان و امور اقتصادی شهرستان ویژه مرند خبر داد و افزود: تأسیس دانشکده پزشکی، توسعه دانشکده فنی و مهندسی، تکمیل اتوبان های مرند ، جلفا و مرند سه راهی ایواوغلی نیز در اولویت‌کاری است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار کرد: با قاطعیت کامل اتمام برنامه انتقال آب رود ارس به حوزه‌های تعریف شده مناطق شهری و روستایی حوزه انتخابیه خود را پیگیری خواهیم کرد تا شاهد رونق روزافزون وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم باشیم.

وی خاطر نشان کرد: برنامه تأسیس یک نهاد بخشداری جدید و سه نهاد نوبنیاد شهرداری بزودی در شهرستان ویژه مرند عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/60001/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول