اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد خبر داد

افتتاح 800 واحد مسکن مهر در پارس‌آباد / تکمیل بیمارستان 120 تختخوابی تا پایان سال

فرماندار شهرستان پارس‌آباد از تکمیل و افتتاح 800 واحد مسکن مهر در شهرستان پارس‌آباد خبر داد.

افتتاح 800 واحد مسکن مهر در پارس‌آباد / تکمیل بیمارستان 120 تختخوابی تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی صبح امروز در دومین روز از هفته دولت و در آیین افتتاح چندین پروژه عمرانی در پارس‌آباد اظهار داشت: ما در نیمه اول امسال موفق شدیم 800 واحد مسکن مهر را به صورت کامل تکمیل کرده و این واحدها را تحویل متقاضیان دهیم.

وی با بیان اینکه مسکن مهر این شهرستان در دو فاز و به صورت متمرکز، خود مالکین و قراردادهای چهار جانبه اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: در هر دو فاز پروژه‌ها با سرعت مناسبی در حال احداث و تکمیل شدن است و ما هرگز مسکن مهر نیمه‌تمام و فاقد زیر‌ساخت‌های لازم را تحویل متقاضیان نمی‌دهیم.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد با بیان اینکه مصمم هستیم همه این واحدهای مسکونی را در حدود 2 هزار و 310 واحد تا پایان امسال تحویل دهیم، یادآور شد:‌ در فاز اول یک هزار و 14 واحد و فاز دوم نیز یک هزار و 295 واحد مسکن احداث و تحویل متقاضیان می‌شود.

کریمی از ساخت مسجد، مدرسه و دیگر زیر‌ساخت‌های مورد نیاز واحدهای مسکن مهر خبر داد و گفت: دو باب مدرسه و یک باب مسجد در پروژه مسکن مهر شهرستان پارس‌آباد در حال احداث است.

این مسئول با یادآوری اینکه با تکمیل این پروژه‌ها بسیاری از دغدغه‌های هموطنان در این شهرستان برطرف شده و سرپناه مناسبی برای آنها فراهم می‌شود، عنوان کرد: با اجرای طرح مسکن مهر بخش قابل توجهی از معضلات و مشکلات افراد فاقد سرپناه رفع خواهد شد.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد به اجرا و تکمیل دیگر پروژه‌های اساسی در پارس‌آباد اشاره کرد و بیان داشت: بیمارستان 120 تختخوابی پارس‌آباد با پیشرفت حدود 80 درصد در حال اجراست.

کریمی وعده داد این پروژه تا آخر امسال تکمیل شده و با تجهیزات کامل پزشکی، درمانی و جذب نیروهای متخصص فعالیت خود را آغاز کند.

وی افزود: راه‌اندازی این مجموعه خدماتی علاوه بر رفع نیازمندی مردم شمال استان اردبیل زمینه جذب بیماران کشورهای همجوار نظیر آذربایجان را فراهم می‌آورد.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد با اشاره به چهار‌بانده شدن محور پارس‌آباد ـ سربند،‌ تعریض باند و بهسازی فرودگاه این شهرستان و همچنین تسریع در روند اجرایی تصفیه‌خانه فاضلاب شهری پارس‌آباد به عنوان طرح‌های اولویت‌دار تصریح کرد: روند اجرایی این پروژه‌ها همچنان مطلوب و رو به جلو است.

کریمی ادامه داد: تصفیه‌خانه فاضلاب پارس‌آباد 42 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با تکمیل آن هموطنان ساکن در پارس‌آباد می‌توانند از خدمات فاضلاب شهری استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای اداری پارس‌آباد در پایان سخنان خود با گرامیداشت هفته دولت و یاد و نام شهیدان سرافراز این هفته به شاخصه‌های رجایی و باهنر به عنوان دولتمردان ایثارگر اشاره کرد و گفت: اخلاص، ساده زیستی، مجاهدت و ایثار از جمله برجستگی خادمان مردم در سنگر خدمت‌رسانی بی‌منت بوده است.

انتهای پیام/62006/ع40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول