اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت انجام می‌شود

افتتاح 3 هزار واحد مسکن مهر در شهرستان همدان

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان همدان گفت: 3 هزار واحد مسکن مهر و سه پروژه در حوزه راه طی هفته دولت در شهرستان همدان به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 3 هزار واحد مسکن مهر در شهرستان همدان

رسول ابراهیم‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت اظهار کرد: طی این هفته سه پروژه در حوزه راه شامل روکش و آسفالت محور کرمانشاه و محور بیجار و تعریض مسیر برگشت محور تهران به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در حوزه مسکن نیز طی هفته دولت 3 هزار واحد مسکن مهر در شهرستان همدان افتتاح می‌شود.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان همدان بیان داشت: در حال حاضر 8 هزار و 500 واحد مسکن مهر در دست اجرا است.

وی اضافه کرد: از این میزان 3 هزار و 250 واحد بالای 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و قابل بهره‌برداری است.

ابراهیم‌خانی عمده مشکل مساکن مهر را انشعابات آنها عنوان کرد و گفت: در صورت اقدام به موقع و همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان مساکن مهر در زمان مقرر به متقاضیان تحویل می‌شود.

به گفته وی با توجه به اقدامات صورت گرفته ثبت‌ نام‌های مازاد در مسکن مهر نیز در پروژه‌های یادمان بنا و حصار حاج شمسعلی ساماندهی می‌شوند.

وی با اشاره به شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز در سطح شهرستان همدان ابراز داشت: تاکنون هشت نقطه حادثه‌خیز در سطح شهرستان شناسایی شده است.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان همدان تأکید کرد: از این تعداد چهار نقطه حادثه‌خیز رفع شده و چهار نقطه بعدی نیز بر حسب اعتبارات در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به نقاط حادثه‌خیز رفع شده از ابتدای سال تاکنون ادامه داد: طی امسال دو نقطه پرحادثه در جاده تهران شناسایی شد که یک مورد رفع و دیگری نیز در حال انجام است.

ابراهیم‌خانی یادآور شد: از دیگر نقاط حادثه‌خیز دو نقطه نیز در محور نهاوند به کوزره شناسایی شد که سال گذشته سه مورد حادثه منجر به فوت در این محور به وقوع پیوست.

وی با اشاره به رفع نقاط حادثه‌خیز محور نهاوند به کوزره اضافه کرد: از شروع عملیات اجرایی این محور در راستای رفع نقاط حادثه‌خیز هیچ مورد جرحی در این مسیر نداشته‌ایم.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان همدان در پایان با بیان اینکه رفع نقاط حادثه‌خیز از اولویت‌های برنامه راه و شهرسازی محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: مابقی نقاط پرحادثه نیز بر اساس اعتبارات انجام می‌شود.

انتهای پیام/89006/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول