اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کبودراهنگ:

روی کار آمدن دولت آرمانی و اسلامی خواست اولیاء‌الله است

امام جمعه کبودراهنگ گفت: روی کار آمدن یک دولت کریمه، آرمانی و اسلامی خواست تمامی اولیاءالله است.‌

روی کار آمدن دولت آرمانی و اسلامی خواست اولیاء‌الله است

به گزارش خبرگزاری فارس از کبودراهنگ، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف روحانی صبح امروز در دیدار با مسئولان شهرستان، با اشاره به تشکیل کابینه دولت یازدهم اظهار داشت: مردم به این دولت امید دارند که باید به تدبیر و کارآمدی قوی، که شعار دولت است جامع عمل بپوشانند.

وی افزود: همانگونه که مجلس و قوه قضائیه اعلام کرده‌اند با تبعیت از مقام معظم رهبری و با توجه به مشکلات اقتصادی در راستای رفع مشکلات به دولت کمک خواهند کرد، ما نیز وظیفه داریم در هر مسئولیتی برای یاری رساندن و رفع مشکلات کشور و جامعه  تلاش کنیم.

امام جمعه کبودراهنگ گفت: دلیل حقانیت نظام ما دشمنی استکبار و تروریست جهانی است و عصبانیت امروز دشمنان از اقتدار و پیشرفت‌های کشورمان است که با وجود تمام تحریم‌ها و تحدیدها کارهای عظیم و زیربنایی مستحکمی در بخش‌های مختلف به ویژه در زمینه پزشکی انجام شده است.

وی همچنین از مسئولان خواست با تکریم ارباب رجوع در راستای خدمت به مردم همیشه ثابت قدم باشند.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ نیز در این دیدار گفت: در هفته دولت امسال 57 پروژه عمرانی با اعتبار 194 میلیارد و 170 میلیون ریال افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

مسلم غلامی افزود: همراهی ملت با دولت و پشتیبانی آحاد مردم از آن، از عوامل ثبات دولت و اقتدار آن است و این رابطه، تا هنگامی که دولت یک دولت ارزشی و خدمتگذار باشد، پایدار خواهد بود.

انتهای پیام/2499/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول