اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عباس‌آباد:

هفته دولت پیوند دوباره با مردم است

فرماندار عباس‌آباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت گفت: هفته دولت هفته تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر و پیوند دوباره مسئولان با مردم است.

هفته دولت پیوند دوباره با مردم است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از عباس‌آباد، تقی خادمی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با تبریک آغاز به کار دولت جدید اظهار داشت: امیدواریم در سایه تدابیر رئیس جمهور جدید در دولت تدبیر و امید، لبخند رضایت و شادمانی بر گونه‌های ملت بنشیند.

خادمی با اشاره به اینکه مردم سراسر کشور با حضور گسترده خود در انتخابات خرداد امسال بار دیگر حماسه‌ای بزرگ در عرصه سیاسی خلق کردند، افزود: مردم ولایتمدار شهرستان عباس‌آباد با حضور 115 درصدی خود در انتخابات ریاست جمهوری و مشارکت 88 درصدی در انتخابات میان دوره‌ای نمایندگی مجلس شورای اسلامی، نقش بسزایی در خلق حماسه سیاسی داشتند.

نماینده عالی دولت در شهرستان عباس‌آباد با اشاره به اهمیت نماز جمعه خاطرنشان کرد: نمازجمعه از برکات نظام و سنت عبادی سیاسی است که به مؤمنان قوت و قدرت می‌بخشد و نماز جمعه میراث ماندگار امام خمینی(ره) است که تاکنون مایه خیر و برکات زیادی برای این کشور اسلامی بود.

وی با اشاره به برگزاری سه نماز جمعه در سطح شهرستان عباس‌آباد تأکید کرد: ولایتمداری و انقلابی بودن مردم عباس‌آباد زبانزد است زیرا در این شهرستان سال‌ها قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نیز نماز جمعه برگزار می‌شد.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول