اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پل‌دختر:

دولت جدید بیشتر از گذشته به مناطق محروم رسیدگی کند

امام جمعه پل‌دختر گفت: دولت باید بیشتر از گذشته به مناطق محروم مثل لرستان رسیدگی کند.

دولت جدید بیشتر از گذشته به مناطق محروم رسیدگی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند صبح امروز در جلسه شورای اداری با تبریک هفته دولت و روز پزشک گفت: کشور اسلامی ایران پزشکان معروف زیادی به دنیا معرفی کرده و مهمترین آنها ابوعلی‌ سینا و رازی هستند که کتابخانه‌های مهم و دانشگاه‌های معتبری در دنیا به نام این دو پزشک نامگذاری شده‌اند و حتی تصاویری از آنان نیز با لباس روحانیت در برخی مراکز علمی معتبر نصب شده است.

وی با بیان اینکه وجود یک پزشک متعهد و دلسوز برای مردم نعمت الهی است، نارضایتی خود را از برخی پزشکان به خاطر دریافت زیرمیزی بیان کرد و گفت: دریافت پول زیرمیزی از محرومان جامعه بی‌انصافی است و حرفه مقدس طبابت را زیر سؤال می‌برد.

امام جمعه پل‌دختر در بخش دیگری از سخنانش به هفته دولت اشاره کرد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: مسئولان باید خدمات ارزنده دولت را برای مردم بیان کنند. چرا که اگر زحمات دولت بیان نشود، مردم خیال می‌کنند در نظام اسلامی کاری صورت نگرفته است.

وی با آرزوی توفیق و سلامتی برای دولت جدید در خدمت‌رسانی به مردم گفت: دولت باید بیشتر از گذشته به مناطق محروم مثل لرستان رسیدگی کند.

لروند افزود: سهم‌خواهی برخی از دولت برای دروکردن مدیران خواسته به‌حقی نیست چرا که رئیس جمهور بارها اعلام کرده که کلید دارد.

وی با تقدیر و تشکر از عملکرد خوب نماینده پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی در جلسه رسیدگی به صلاحیت‌های وزیران تأکید کرد: بیان مشکلات مناطق محروم یکی از خواسته‌های مردم این مناطق از نمایندگان خود است.

انتهای پیام/85009/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول