اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت بیجار:

دولتمردان جمهوری اسلامی ایران در بین دولت‌های دنیا ممتاز هستند

امام جمعه اهل سنت بیجار گفت: دولتمردان جمهوری اسلامی ایران در بین دولت‌های دنیا ممتاز و سرمشق تمام حکومت‌های دنیا هستند.

دولتمردان جمهوری اسلامی ایران در بین دولت‌های دنیا ممتاز هستند

ماموستا معروف خالدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت با بیان اینکه دولتمردان نظام جمهوری اسلامی ایران سرمشق تمام ملت‌ها هستند، گفت: این مسئله اثبات شده است و اگر اینگونه نبود انقلاب ما دوام نمی‌آورد و در سایه تلاش و همت دولتمردان و همراهی مردم است که انقلاب همچنان پابرجاست.

وی اضافه کرد: ملت احب ملتی شریف، نجیب و ارزشمند هستیم که هر زمان لازم شد در صحنه حضور خواهند داشت و از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد و از دولتمردان این انتظار را دارند که در تمامی زمینه‌ها و عرصه‌ها مصلحت مردم را مدنظر قرار دهد.

ماموستا خالدی با اشاره به شروع کار دولت یازدهم، بیان کرد: از دولت تدبیر و امید تقاضامندیم که با بهره گرفتن از تجربیات دولت‌های گذشته و با تدبیری جدید و رفع نقایص اجتماعی که در گذشته بوده بیش از پیش در خدمت مردم نجیب و وفادار باشد.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید وضع معیشتی مردم را مد نظر قرار دهند، خاطرنشان کرد: دولت یازدهم به مسائل اقتصادی مردم توجه ویژه‌ای داشته باشد چرا که مردم در این زمینه با مشکلات فراوانی دست به گریبان هستند.

خطیب جمعه اهل سنت بیجار اذعان داشت: واجب است دولت‌مردان به وضع معیشت مردم رسیدگی و به وضع اشتغال جوانان توجه کافی کنند، چراکه قشر عظیمی مملکت ما را جوانان تشکیل داده‌اند.

وی در ادامه ابراز داشت: امید است نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت‌مردان عزیز در سایه قرآن و دستورات و فرامین مقام معظم رهبری و خدمت صادقانه دولت مردان و وفاداری مردم به آرمان‌های نظام سربلند و پیروز خواهد شد.

خالدی در پایان عنوان کرد: امیدواریم که دولت «تدبیر و امید» تمام سعی و تلاش خود را به کار گیرد تا مشکلات مردم به ویژه در بخش اقتصادی  و اشتغال جوانان را با درایت حل و فصل کند.

انتهای پیام/79015/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول