اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

مردم، اسلام و رهبری ارکان اصلی انقلاب هستند

استاندار آذربایجان غربی مردم، اسلام و رهبری را ارکان اصلی انقلاب دانست و گفت: در سایه این سه ضلع مبارک اتفاق‌های فرخنده‌ای را هر روز در کشورمان شاهد هستیم.

مردم، اسلام و رهبری ارکان اصلی انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده صبح امروز در جلسه شورای اداری در مزار شهدای ارومیه، اظهار داشت: امروز پیکر پاک دو نفر از جوانان گلگون‌کفن با شرکت آحاد مردم تشییع می‌شود، که این نشان‌دهنده پایداری آن‌ها برای تحقق یافتن ارزش‌ها و آرمان‌ها است.

وی با اشاره به اینکه کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای تجدید میثاق امروز در مزار شهدا حاضر شده‌اند، افزود: با حضور در این محفل نورانی میثاقی را که با شهدای انقلاب، دفاع مقدس و دولت بسته‌ایم، بیش از پیش محکم‌تر کرده و برای پایداری در راه آنها اطمینان می‌دهیم.

جلال‌زاده اضافه کرد: همچنان در باغ شهادت در آذربایجان غربی مفتوح است و انسان‌هایی برای صیانت از کشورمان در این مسیر نورانی گام برمی‌دارند.

وی ادامه داد: در طول عمر مبارک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روزهای مبارک، تلخ و شیرین زیادی را تجربه کرده‌ایم، به طوری که گهگاه شهادت و در نهایت تشییع آن‌ها را شاهد بوده‌ایم، جوانانی که در صورت تداوم حیات الان در زمینه‌های مختلف سرآمد بودند، ولی با شهادت خود به ما این درس را آموختند که برای تحقق اهداف حتی باید از جان هم گذشت.

استاندار آذربایجان غربی خدمت بی‌منت را تنها سرمایه مسئولان در زمان حاضر دانست و بیان داشت: تنها کاری که در حال حاضر مسئولان و تصمیم‌سازان می‌توانند انجام دهند، گذشتن از زمان توان و آرامش برای خدمت به ملت است، به طوری که غیر از این سرمایه‌ای برای عرضه به ملت‌مان نداریم.

وی از مسئولان استانی به دلیل خدمات و اقدامات صورت گرفته در این استان قدردانی کرد و بیان داشت: روند توسعه و سازندگی در سایه تعامل و همکاری نهادها با یکدیگر شتاب فزاینده‌ای گرفته است، لیکن برای روزافزون شدن پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها باید به طور مستمر تلاش کرد.

جلال‌زاده مردم، اسلام و رهبری را ارکان اصلی انقلاب دانست و ادامه داد: در سایه این سه ضلع مبارک اتفاق‌های فرخنده‌ای را هر روز در کشورمان شاهد هستیم، در حالی که کشورهای مسلمان در شرایط نابه‌سامانی قرار دارند، پس برقراری حکومت مبتنی بر عدالت و دیانت در این سرزمین‌ها را آرزومند هستیم.

انتهای پیام/61002/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول