اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه استان قم:

فرهنگ ایثار و شهادت سد محکمی در برابر دشمن است

جانشین فرمانده سپاه استان قم بیان داشت: فرهنگ ایثار و شهادت، سد محکمی در برابر حملات گوناگون دشمن است و باید نسبت به تقویت و ترویج این فرهنگ در جوانان تلاش کنیم.

فرهنگ ایثار و شهادت سد محکمی در برابر دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، رضا حافظی در حاشیه یادواره شهدای منطقه دروازه ری قم با بیان اهمیت ولایت پذیری و تبعیت از ولایت فقیه اظهار داشت: این انقلاب مدیون امام خمینی(ره) است که با تدابیر حکیمانه خود توانست حرکت عظیم ملت ایران بر علیه رژیم منحوس پهلوی را هدایت کرده و دست استکبار را از کشور دور کند.

وی با اشاره به وحدت و یکپارچگی ملت ایران در مقابله با دشمنان خاطرنشان کرد: در تمام صحنه‌های حیاتی این نظام ملت به خوبی وفاداری خود را به رهبر و نظام نشان داده که خلق حماسه سیاسی در خرداد بارزترین نمونه آن است.

حافظی فرهنگ شهادت و ایثار را عاملی برای استحکام این نظام دانست و افزود: خون شهدا این نظام را بیمه کرده است و تا هنگامی که در راستای دفاع از دستاوردهای خون شهدا حرکت کنیم، شکست نخواهیم خورد.

وی بیان داشت: اگر بخواهیم فضای معنوی دوران دفاع مقدس را با حضور تمام اقشار ملت زنده نگه داریم باید فرهنگ ایثار و شهادت را با برپایی یادواره ها و مراسمات شهدا جاودانه کنیم.

حافظی با بیان اینکه این فرهنگ تاثیرات مثبتی بر جوانان این مرز و بوم می‌گذارد ابراز داشت: ما با غنی سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جوانان می‌توانیم سد محکمی در برابر حملات گوناگون دشمن در جنگ نرم بسازیم.

جانشین فرمانده سپاه قم یادآور شد: اگر جنگ نظامی صورت گیرد، جوانان امروز بهتر از جوانان دیروز در برابر دشمن ایستادگی می‌کنند و ثابت خواهند کرد که هنوز هم شهادت معنای واقعی خود را در این انقلاب حفظ کرده است.

انتهای پیام/2258/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول