اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی بویراحمد:

روستای «موردراز سفلی» بخش مرکزی فاقد آب آشامیدنی است

بخشدار مرکزی بویراحمد با بیان این‌که روستای «موردراز سفلی» بخش مرکزی این شهرستان فاقد آب آشامیدنی است، گفت: مسئولان نسبت به رفع موضوع همت کنند.

روستای «موردراز سفلی» بخش مرکزی فاقد آب آشامیدنی است

برزو شجاعی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به وضعیت آب آشامیدنی حوزه استحفاظی خود اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مردم بخش‌های مختلف مرکزی شهرستان با کمبود آب مواجه هستند که انتظار می‌رود مسئولان امر توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

بخشدار مرکزی بویراحمد در ادامه به عدم وجود آب آشامیدنی در «موردراز سفلی» بخش مرکزی این شهرستان خبر داد و ادامه داد: با پیگیری‌های مکرر اهالی روستا و مکاتبات لازم به مسئولان و متولیان امر روستای مذکور مدت زیادی است که فاقد آب آشامیدنی می‌باشد.

این مسئول با تأکید بر اینکه تاکنون چندین بار این موضوع پیگیری شده، خاطرنشان کرد: طی بازدید مدیرعامل آب و فاضلاب، فرماندار شهرستان و مدیر آب شهرستان از روستای «موردراز سفلی» مقرر شد آب و فاضلاب طی مدت 15 روز مشکل منطقه را برطرف کند.

شجاعی‌پور با بیان‌ این‌که از زمان بازدید مسئولان از «موردراز سفلی» تاکنون اقدامی مبنی بر رفع مشکلات آب آشامیدنی مردم روستا صورت نگرفته‌ است، عنوان کرد: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر نسبت به رفع موضوع همت کنند تا مردم منطقه در فصل تابستان که نیاز به آب آشامیدنی بیشتری است، کمترین مشکل را داشته باشند.

وی تأکید کرد: با وجود این‌که مردم منطقه خود چندین‌بار مشکلات منطقه را به فرمانداری، آب و فاضلاب روستایی و بخشداری گزارش داده‌اند، مسئولان امر تنها طی بازدید میدانی از منطقه تاکنون اقدامی مبنی بر رفع نبود آب آشامیدنی این روستا انجام نداده‌اند.

بخشدار مرکزی بویراحمد ضمن تأکید به مسئولان و متولیان امر در رفع گرفتاری منطقه، اذعان داشت: با توجه به فصل گرما و نبود آب آشامیدنی در «موردراز سفلی» وضعیت برای مردم منطقه بسیار بحرانی بوده و باعث گرفتاری‌ها زیادی در این خصوص شده‌ است.

شجاعی‌پور با بیان این‌که هر مسئول باید در حیطه کاری خود به مشکلات مردم رسیدگی‌ کند، ابراز داشت: در پی بازدید مسئولان و متولیان امر و نبود آب آشامیدنی در منطقه و رفع مشکل آن‌ها طی 15 روز اعلام شده از سوی مسئولان آب و فاضلاب تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته که این امر مردم منطقه را با مشکل مواجه کرده است.

این مسئول در پایان با تأکید مجدد به مسئولان خواستار رفع مشکل نبود آب آشامیدنی روستای «موردراز سفلی» بخش مرکزی بویراحمد شد و افزود: مردم از مسئولان نظام انتظار دارند و مسئولان استانی نیز باید در کمترین زمان ممکن مشکل آب منطقه را رفع کنند تا میزان رضایت نسبی آحاد جامعه خصوصا روستائیان جلب شود.

انتهای پیام/82011/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول