اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی:

تکمیل خط انتقال آب کوثر از اولویت‌های شهرستان جم است

نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل خط انتقال آب کوثر از اولویت‌های شهرستان جم است.

تکمیل خط انتقال آب کوثر از اولویت‌های شهرستان جم است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام موسی احمدی ظهر امروز در دیدار با مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: تلاش برای رسیدگی به مشکلات و معضلات مردم باید در دستور کار همه مسئولان قرار گیرد و هر گونه کم‌کاری در واقع خیانت به مردم است.

وی افزود: از تمام توان خود در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان جم استفاده خواهیم کرد و امیدواریم در دولت تدبیر و امید شاهد پیشرفت همه جانبه جم باشیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده امیدواریم هرچه سریعتر کلنگ احداث دانشکده فنی مهندسی جم زده شود و عملیات اجرایی آن نیز که یکی از خواسته‌ها و مطالبات مردم شریف شهرستان جم است عملی شود.

احمدی اضافه کرد: احداث راه جم به ریز در اولویت کاری بنده است و امیدواریم با تعامل با وزیر راه و شهرسازی و پیگیری فرماندار بتوانیم عملیات اجرایی این پروژه که یکی از دغدغه‌های اصلی مردم بخش ریز هست را  به سرانجام برسانیم.

وی افزود: اقدامات و پیگیری‌هایی از جمله بحث آب‌شیرین‌کن، خط انتقال آب کوثر به شهرستان جم، تقاطع غیرهمسطح، جاده ریز به دژگاه و طرح آبخیزداری و آبخوانداری را انجام داده‌ایم و امیدواریم با پیگیری‌های فرماندار بتوانیم هرچه زودتر شاهد عملیات اجرایی این پروژه‌های ملی باشیم.  

احمدی ابراز داشت: مجدانه پیگیر بحث آب شهرستان جم و راه‌اندازی و اتمام خط انتقال آب کوثر نیز هستیم و امیدواریم هرچه  سریعتر این پروژه عظیم ملی به بهره‌برداری برسد.

وی اذعان داشت: با تمام توان خود از مدیران خدوم و زحمت‌کش حوزه انتخابیه هم در دولت  تدبیر و امید حمایت خواهم کرد و با  همکاری و تعامل با آنها بتوانیم شاهد پیشرفت حوزه انتخابیه خود باشیم.

انتهای پیام/2451/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول