اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بیجار:

80 درصد از روستاهای بیجار آب لوله‌کشی دارند

معاون فرماندار بیجار در مراسم افتتاح طرح آبرسانی روستای قزل‌بلاغ این شهرستان گفت: در حال حاضر 80 درصد روستاهای بیجار از آب لوله‌کشی برخوردار هستند.

80 درصد از روستاهای بیجار آب لوله‌کشی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، باقرجدی امین‌پور در مراسم افتتاح طرح آبرسانی روستای قزل‌بلاغ که ظهر امروز در روستای قزل‌بلاغ با حضور رییس آبفار و برخی از مسئولان این شهرستان صورت گرفت اظهار کرد: به برکت افتتاح این طرح آبرسانی روستاهای قزل بلاغ و جعفرآباد از آب لوله‌کشی بهره‌مند خواهند شد و در آینده روستای کچه گنبد نیز  از آب لوله‌کشی این طرح برخوردار خواهد شد.

وی گفت: هزینه این طرح آبرسانی با اعتبار 320 میلیون تومان از محل اعتبارات سفر پر خیرو برکت مقام معظم رهبری به شهرستان بیجار تامین شده است.

امین‌پور با بیان مشخصات این طرح گفت: حفر یک حلقه چاه نیمه عمیق به طول 11 کیلومتر و طول شبکه ای به طول 212 کیلومتر است.

وی اضافه کرد: حجم این مخزن ذخیره 200 مترمکعب است.

معاون فرماندار بیجار تعداد انشعابات این آب لوله‌کشی را به 267 خانوار با جمعیت 750 نفر عنوان کرد.

امین‌پور در ادامه با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران سرشار از خیر و برکت است اظهار کرد: اکنون 80 درصد از روستاها شهرستان بیجار از نعمت آب لوله کشی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم از کسی پوشیده نیست گفت: دولتمردان خدمت به مردم را در راس امور قرار دهند و با انجام خدمات به موقع مردم را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آگاه سازند.

معاون فرماندار بیجار تصریح کرد: مردم پیام انقلاب را به خوبی دریافته‌اند و این مهم را می‌توان از حضور آنان در عرصه‌های مختلف به خوبی استنباط کرد بنابراین برای قدردانی از این حضور و درک مردم شریف ایران اسلامی ارائه خدمات شاسته خطیرترین کار دولت مردان است.

امین‌پور بیان کرد: هفته دولت فرصتی مغتنم برای مجموعه دولت و دولتمردان است که بتوانند کارها و اقدامات و فعالیت‌های انجام شده را در طبق اخلاص قرار داده و به مردم معرفی و ارائه دهند.

این مسئول در پایان عنوان کرد: هفته دولت در سال جاری با فعالیت دولت تدبیر و امید آغاز شد و ما امروز موظفیم تا آخرین لحظه و قطره خون در راه اعتلای میهن اسلامی و رضای الهی جانفشانی می‌کنیم.

انتهای پیام/79015/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول