اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد:

هدف مدیریت شهری فرون‌آباد رفع محرومیت در شهر است

شهردار فرون‌آباد اجرای پروژه‌های زیرساختی و رفع محرومیت را هدف اصلی مدیریت شهری فرون‌آباد برشمرد.

هدف مدیریت شهری فرون‌آباد رفع محرومیت در شهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی بند علیان بعدازظهر امروز همزمان با نخستین روز هفته دولت در جمع خبرنگاران اجرای پروژه‌های رفاهی، اجتماعی و عمرانی را رویکرد مدیریت شهری فرون‌آباد خواند و گفت: شهر فرون‌آباد در بیشتر بخش‌ها دچار کمبود و نقصان است و تمام برنامه و هدف بنده و همکاران در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر، اجرا و عملیات پروژه‌های زیر ساختی و رفع محرومیت در شهر است.

شهردار فرون‌آباد فعالیت‌های شهرداری را مستلزم همراهی و مشارکت سازنده شهروندان دانست و افزود: مردم فهیم شهر با بزرگواری مشکلات را تحمل می‌کنند و شهرداری نیز موظف است در اجرای پروژه‌ها تمام سعی و تلاش خود را به کار بندد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه روند توسعه شهر متوقف شدنی نیست، عنوان کرد: مجموعه شهرداری با جدیت و تلاش، همت خود را در اجرای سریع و به‌موقع برنامه‌ها و طرح‌های خدماتی، عمرانی و فرهنگی به‌کار گرفته و از ابتدای سال نسبت به آماده‌سازی و بهره‌برداری پروژه‌های مختلف اقدام کرده است.

علیان با بیان اینکه مردم باید حقوق شهروندی را شناخته و آنها را دنبال کنند به شرح مختصری از فعالیت‌های صورت گرفته شهرداری در پنج ماه ابتدای سال جاری پرداخت.

شهردار فرون‌آباد در ادامه عملیات آسفالت 4 هزار و 450 مترمربع از معابر سطح شهر (خیابان‌های قائم، مالک اشتر و توحید)، جدول‌گذاری، رفوژ وسط و عملیات خاکبرداری و زیرسازی بلوار امام خمینی (ره) در فاز نخست، پیگیری احداث دومین کتابخانه عمومی شهر، کاشت بیش از 80 هزار گلدان گل و بیش از 2 هزار اصله نهال را بخشی از اقدامات صورت رفته در سال جاری برشمرد.

علیان در پایان تصریح کرد: نصب هشت عدد چراغ چشمک زن، خرید دو دستگاه ون سواری جهت تردد شهروندان، خرید و نصب یک دستگاه برج نوری، خرید و نصب ست ورزشی جهت بوستان‌های شهری، پیگیری اتوماسیون اداری، نصب بیش از 40 سازه پرتابل شهری ثابت جدید در سطح شهر در فاز اول، همکاری و تعامل کامل با ادارات و نهادهای دولتی شهرستان پاکدشت، اعزام خانواده‌های معظم شهدای شهر به سفر زیارتی مشهد مقدس، برگزاری مراسمات مختلف در سطح شهر و  ... از جمله اقداماتی است که در سال جاری با اعتباری 12 میلیارد و 783 میلیون ریال صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/2462/ک30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول