اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک:

بحران کمبود آب در آبیک ادامه دارد

فرماندار آبیک با اشاره به افتتاح یک‌هزار و 200 واحد مسکن مهر در دو ماه آینده گفت: با توجه به تحقق این امر کمبود آب در آبیک ادامه دارد.

بحران کمبود آب در آبیک ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، عبدالحسین داداشی در مراسم معارفه رئیس جدید اداره امور آب شهرستان آبیک که بعد از ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: یک بودن آب شرب شهر آبیک به دلیل وجود آب فراوان بوده و مشکل آبخور در این شهر وجود نداشته‌ است.

وی با اشاره به بحران آب در شهر آبیک افزود: در این خصوص که زمان پیک مصرف زیاد شده تفاوتی صورت نگرفته و تنها اوج مصرف آب در فصل تابستان با اوج مصرف آب در زمستان یکی است.

این مسئول ادامه داد: با توجه به احداث مسکن مهر از سوی دولت نهم و دهم راهی برای توقف پروژه مسکن مهر وجود ندارد بنابر این با توجه اینکه در کمتر از دو ماه آینده یک‌هزار و 200 واحد از مسکن مهر آبیک افتتاح می‌شود، مصرف آب افزایش می‌یابد.

فرماندار شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: تولید و توزیع آب مقوله تخصصی است که امیدواریم با جدیت مسئولان استان قزوین و شهرستان آبیک مشکل کمبود آب شرب در این شهرستان برطرف شود.

مشکل بحران آب کشاورزی در آبیک وجود ندارد

داداشی با ذکر اینکه مشکل بحران آب کشاورزی در حد زیاد در آبیک وجود ندارد، تصریح کرد: متأسفانه درگیر بحران‌زا بودن رودخانه، کانال و سد زیاران هستیم که خوشبختانه مسئولان استان قزوین و دادستان عمومی و انقلاب استان پیگیر رفع این مشکل هستند که امیدواریم در آینده نزدیک غرق‌ شدن هم‌وطنانمان در این رودخانه مرگ‌بار را شاهد نباشیم.

وی افزود: درست است که 11 کیلومتر راه سد زیاران تونلی شده است، اما شش کیلومتر دیگر باقی مانده که هزینه‌بر است و با همت مسئولان این امر تحقق می‌یابد.

این مسئول با بیان اینکه تمایل زیادی به تغییر رئیس جدید اداره امور آب شهرستان آبیک نداشتم، ادامه داد: در طول هشت ماه خدمت در شهرستان آبیک این مدیر شهرستان بهترین برخورد را در زمان بحران‌ها داشت و توانست علاوه بر مدیریت و مهندسی آب، بحران آبی و ارباب رجوع را مدیریت کند.

داداشی در پایان اضافه کرد: با توجه به وجود شش بحران در هشت ماه اخیر، مدیریت رئیس اداره امور آب شهرستان آبیک مثبت و مطلوب بوده است.

انتهای پیام/77006/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول