اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس:

200 میلیارد ریال اعتبار برای اتمام بیمارستان جدید گچساران نیاز است

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علاوه بر 80 میلیارد ریال فعلی، حدود 200 میلیارد ریال دیگر برای اتمام بیمارستان جدید 96 تخت‌خوابی گچساران نیاز است، گفت: پیگیر اختصاص این اعتبارات هستم.

200 میلیارد ریال اعتبار برای اتمام بیمارستان جدید گچساران نیاز است

غلامرضا تاجگردون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک هفته دولت، به کلنگ‌زنی بیمارستان 96 تختخوابی شهرستان گچساران در دومین روز از هفته دولت اشاره و اظهار کرد: در بودجه سال 91 اینگونه قید شده بود که این بیمارستان 96 تختخوابی در بیمارستان قبلی این شهر ادغام و در محوطه شرکت نفت احداث شود ولی با بررسی‌های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که این کار عملا" بر سرعت پیشرفت کاری هر دو پروژه اثر منفی خواهد داشت.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: بر این اساس و با تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی و وزارت راه و شهرسازی تصمیم گرفته شد که بیمارستان 96 تختخوابی به صورت مستقل احداث شود تا بتواند مناطق بیشتری را زیرپوشش خدمات خود قرار دهد.

*با همکاری دولت و مجلس اعتبارات لازم برای تکمیل بیمارستان تخصیص می‌یابد

وی گفت: بیمارستان 96 تختخوابی قبلی حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشت که امکان شروع این پروژه در دل پروژه قبلی نبود به همین علت احداث آن را در محوطه بیمارستان شرکت نفت از قانون بودجه حذف کردیم تا امروز در آیین کلنگ‌زنی یک بیمارستان جدید و مستقل شاهد به بار نشستن همه زحمات و تلاش‌ها به ویژه دانشگاه علوم پزشکی، معاونت وزارت راه و شهرسازی و دیگر عوامل دخیل باشیم.

تاجگردون ادامه داد: بیمارستان 96 تخت‌خوابی میدان نرگس گچساران در سال گذشته 800 میلیون تومان اعتبار داشت که با خرید برخی مصالح مورد نیاز این اعتبار جذب شد.

وی از برگزاری دوبار مزایده این پروژه خبر داد و بیان کرد: امسال در مجلس اعتبار  3.5 میلیارد تومان  بیمارستان جدید 96 تختخوابی را به حدود هفت میلیارد تومان افزایش دادیم.

نایب رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی از اختصاص بودجه‌های لازم برای اتمام این پروژه خبر داد.

تاجگردون اعتبار لازم برای تکمیل این بیمارستان را 20 میلیارد تومان اعلام کرد و ابراز داشت:‌ امید است با همکاری و پیگیری‌های دولت و مجلس اعتبارات لازم تخصیص یابد و این بیمارستان که از نیازهای مردم و مسافرین است به موقع در اختیار قرار گیرد.

انتهای پیام/82005/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول