اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

همه نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در پیشرفت پروژه‌های بهداشتی شریکند نه یک‌نفر

معاون توسعه و منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در زمینه اختصاص چهار پروژه عمرانی از مجموع 66 پروژه به استان کهگیلویه و بویراحمد هر سه نماینده این استان تلاش کردند و این اقدام با حمایت نمایندگان صورت گرفته است.

همه نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در پیشرفت پروژه‌های بهداشتی شریکند نه یک‌نفر

فضل‌الله محمدحسینی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به اختصاص چهار پروژه عمرانی مهم به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره و اظهار کرد: از مجموع 66 پروژه کشوری که از سوی معاونت راهبردی ریاست جمهوری تأیید و ابلاغ شد، چهار پروژه مربوط به این استان و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بوده است.

معاون توسعه و منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه در این موفقیت همه نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی نقش داشتند، افزود: در زمینه اختصاص چهار پروژه عمرانی از مجموع 66 پروژه به استان کهگیلویه و بویراحمد هر سه نماینده این استان تلاش کردند و این اقدام با حمایت نمایندگان صورت گرفته است.

محمدحسینی به درج یک خبر در یکی از رسانه‌ها مبنی بر پیگیری تنها یکی از نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: این خبر از اساس کذب است و بنده در نشست خبری با رسانه‌ها به حمایت هر سه نماینده تأکید کردم ولی متأسفانه یکی از سایت‌های محلی که هیچ نماینده‌ای هم در آن نشست نداشت اقدام به تحریف صحبت‌های من کرده است.

وی افزود: در این رسانه تنها از یک نماینده مجلس در پیگیری این موضوع نام برده شده در حالی که همه نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های خود پی‌گیر جذب این پروژه های عمرانی بودند.

معاون توسعه و منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیمارستان‌های 32 تخت‌خوابی دنا، چرام، باشت و بهمئی را چهار پروژه عمرانی این استان از مجموع 66 پروژه ملی کشور نام برد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش، دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را در زمینه لبیک گفتن به فرمان مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی موفق خواند و ادامه داد: در مدت مسئولیتم حدود 90 درصد خریدهای غیر ضروری را در بخش‌های اداری و ستادی کاهش دادم تا از محل این صرفه جویی، اعتبارات پروژه‌های عمرانی دانشگاه و بیمارستان‌ها تقویت و مطالبات پرسنل نیز پرداخت شود.

محمدحسینی ابراز داشت: کاهش 90 درصدی هزینه‌ها در بخش‌های غیرمرتبط با درمان بوده و این صرفه‌جویی‌ها در کیفیت خدمات هیچ تاثیر منفی نداشته است به طوری که این موضوع در بدنه دانشگاه علوم پزشکی قابل لمس است.

وی تأکید کرد: کاهش هزینه‌های ستادی به منزله عدم تامین نیازهای پرسنل و بدنه اداری نیست بلکه این نیازها به جای خرید امکانات جدید از طریق تعمیرات، کنترل موجودی انبار و مدیریت دقیق‌تر بر منابع و استفاده بهینه از امکانات تامین شده است.

این مسئول در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: صرفه‌جویی و مدیریت هزینه‌ها در کنار تعامل با سایر واحدها منجر به هیچ نارضایتی نشده و این فرهنگ در حال جا افتادن است.

محمدحسینی در بخش پایانی صحبت‌هایش تحریم‌ها را یک نعمت برای کشور دانست و یادآور شد: تحریم‌ها موجب شده تا قدر سرمایه‌های خود را بهتر بدانیم و بهترین استفاده را از داشته‌های خود ببریم.

انتهای پیام/2571/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول