اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت:

عملیات ساخت بیمارستان عنبرآباد به زودی آغاز می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: ساخت بیمارستان در شهرستان عنبرآباد مصوب شده است و به زودی کلنگ‌زنی و عملیات ساخت آن آغاز می‌شود.

عملیات ساخت بیمارستان عنبرآباد به زودی آغاز می‌شود

سیدفریدون افضلی در حاشیه بازدید از مرکز بهداشتی درمانی شهرستان عنبرآباد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: به دنبال بازدیدی که از مرکز بهداشتی درمانی شهرستان داشتیم خدماتی که نیاز مردم منطقه است، شناسایی شده که به آنها ارائه می‌شود.

وی ارائه خدمت را در سطح بهداشت در این مرکز مطلوب ندانست و بیان داشت: باید با تلاش همکاران به نقطه مطلوب برسیم و خدمات و امکانات این مرکز بهداشتی بیشتر تا خدمات به خوبی انجام شود.

افضلی بیان داشت: همکاران ما در تمام مراکز به خوبی کار خود را انجام می‌دهند و هیچ‌گونه کم‌کاری در راستای خدمات به مردم صورت نگرفته است، اما باید بیشتر از این خدمات‌دهی در مراکز انجام شود تا به نتیجه مطلوب که رضایت‌مندی مردم است، برسیم.

وی تصریح کرد: نیاز اساسی این شهرستان بیمارستان و نیروهای متخصص است و با توجه به اینکه عنبرآباد در تمام زمینه‌ها پیشرفت‌های خوبی داشته و جمعیت آن به حد مطلوب رسیده است، این شهرستان نیازمند بیمارستان است.

افضلی عنوان کرد: ساخت بیمارستان شهرستان عنبرآباد مصوب شده است و به زودی کلنگ‌زنی و عملیات ساخت آن آغاز می‌شود.

وی گفت: تا زمان ساخت بیمارستان در این منطقه در هفته دو تا سه پزشک متخصص به این شهرستان به صورت کشیک اعزام می‌شوند تا خدمات بهتری را بتوانند به مردم ارائه کنند.

انتهای پیام/80005/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول