اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفتگو با فارس مطرح شد

اعزام دانش‌آموزان البرزی به اولین جشنواره فرهنگی و ورزشی دوره ابتدایی مدارس کشور

معاون تربیتی بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از اعزام دانش‌آموزان دختر و پسر البرزی به اولین جشنواره فرهنگی و ورزشی دوره ابتدایی مدارس کشور خبر داد.

اعزام دانش‌آموزان البرزی به اولین جشنواره فرهنگی و ورزشی دوره ابتدایی مدارس کشور

فرشید علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده این جشنواره فرهنگی و ورزشی در دو بخش پسران و دختران در باغرود نیشابور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این جشنواره در بخش پسران از امروز آغاز شده و تا هفتم شهریور ماه ادامه دارد.

این مسئول بیان داشت: در این راستا دانش‌آموزان پسر شرکت‌کننده در این جشنواره در پنج رشته ژیمناستیک، شنا، طناب‌زنی، تنیس روی میز و دوومیدانی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

علیزاده تأکید کرد: بر این اساس همچنین دانش‌آموزان دختر ابتدایی شرکت‌کننده در این جشنواره نیز از تاریخ 9 تا 14 شهریور با حضور در این جشنواره در رشته‌های مذکور با هم به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: این مسابقات به منظور توسعه ورزش در بین دانش‌آموزان می‌باشد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: برگزاری این جشنواره در راستای اجرای طرح ملی ورزش در دوره ابتدایی است که در این راستا طرح ملی ژیمناستیک در پایه دوم ابتدایی، طرح ملی شنا در پایه سوم، طناب‌زنی در پایه چهارم، تنیس روی میز در پایه پنجم و طرح ملی دوومیدانی در پایه ششم ابتدایی اجرایی شده است.

علیزاده تأکید کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده طرح ژیمناستیک و شنا در فوق برنامه دانش‌آموزان گنجانده شده است، ‌اما طرح ملی طناب‌زنی، دوومیدانی و تنیس روی میز در برنامه‌های درسی است.

وی هدف از برگزاری این طرح ملی در مدارس دوره ابتدایی را توسعه رشته‌های مختلف ورزشی و سوق دادن دانش‌آموزان به سمت یکی از رشته‌های ورزشی دانست.

انتهای پیام/2302/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول