اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی طرح اوقات فراغت تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

3200 نفر در طرح اوقات فراغت استان اردبیل حضور دارند

دبیر اجرایی طرح اوقات فراغت تبلیغات اسلامی استان اردبیل از شرکت سه هزار و 200 نفر در کلاس‌های آموزشی این طرح در استان اردبیل خبر داد.

3200 نفر در طرح اوقات فراغت استان اردبیل حضور دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهرام محمدی عصر امروز در نشست مسئولان برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت در اردبیل اظهار داشت: هدف از برگزاری طرح اوقات فراغت، ارتقای سطح بینش و آگاهی‌های دینی و فرهنگی جوانان و نوجوانان است.

وی افزود: تبلیغات اسلامی در اردبیل و شهرستان‌های تابعه به عنوان اصلی‌ترین نهاد فرهنگی، دینی در راستای اجرای طرح اوقات فراغت، برنامه‌های تابستانی اعم از هسته‌های فرهنگی و بوستان معرفت را هدایت و مدیریت کرده است.

محمدی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در طرح تابستانی امسال تعداد سه هزار و 200 نفر اعم از دختران و پسران در دو بخش نوجوانان و جوانان در برنامه‌های اوقات فراغت این اداره در سطح استان شرکت کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: نقش فعالیت‌های فرهنگی در ارتقا سطح آگاهی دینی قشر جوان جامعه بسیار مؤثر است.

وی اضافه کرد: در جامعه‌ای که فعالیت‌های دینی، فرهنگی و کلاس‌های آموزشی در سطح وسیع و با استفاده از اساتید مجرب برگزار می‌شود جوانان و نوجوانان آن منطقه از درایت و آگاهی بالایی در حل مسائل و مشکلات فردی و اجتماعی برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر اجرایی طرح اوقات فراغت تبلیغات اسلامی استان در ادامه بیان کرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی فرصتی را فراهم می‌آورد تا نسل جوان و نوجوان ما بهتر و بیشتر با شاخصه‌ها و اولویت‌های مسائل ارزشی، دینی و عبادی آشنا شوند.

محمدی با یادآوری اینکه طرح اوقات فراغت تا 25 شهریورماه ادامه دارد، گفت: در این طرح سعی شده تا در قالب برنامه‌های متنوع جوانان و نوجوانان بیشتر با رویکردهای معرفتی، دینی و بصیرت‌افزایی آشنایی پیدا کنند.

انتهای پیام/62003/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول