اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس:

نهادهای برگزارکننده طرح اوقات فراغت در تعارض با یکدیگر کار نکنند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: نهادهایی که طرح‌های اوقات فراغت را برگزار می‌کنند هم پوشانی فعالیتی ندارند و در برخی موارد در تعارض با هم کار می‌کنند.

نهادهای برگزارکننده طرح اوقات فراغت در تعارض با یکدیگر کار نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، احمد امیرآبادی در مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم از کارهای عمرانی دولت‌های نهم و دهم تمجید و نسبت به کم‌لطفی به مسائل فرهنگی انتقاد کرد.

وی بر لزوم توجه به مسائل فرهنگی استان تاکید کرد و افزود: امسال در بودجه طرح‌های خوبی پیش‌بینی شده که امیدواریم با تدبیر و درایتی که دولت حجت‌الاسلام روحانی خواهد داشت به مسائل فرهنگی توجه شود.

نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: ما نمایندگان مجلس از این دولت حمایت می‌کنیم تا هم مشکلات اساسی کشور در بخش اقتصادی حل شود و هم تدابیری برای کاهش اثربخشی تحریم‌ها و نقش برآب شدن نقشه‌های شوم دشمنان اندیشیده شود.

امیرآبادی با بیان اینکه بودجه امسال متورم است، به تلاش دولت برای ارسال اصلاحیه بودجه به مجلس اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه در دولت‌های نهم و دهم در مسائل عمرانی کارهای بزرگی انجام شده است اما مقداری در سرفصل‌ها و موضوعات فرهنگی به خصوص اوقات فراغت جوانان و نوجوانان کم‌لطفی‌هایی شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با وجود این کم‌لطفی از طریقی ارتباطی که با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برقرار شد یک میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار برای بیش از 120 مسجد اختصاص یابد  ولی اینها رقم زیادی برای ساماندهی امور فرهنگی قم نیست.

به اعتقاد امیرآبادی، قم مرکز و خاستگاه انقلاب و مورد توجه شیعیان جهان است و وجود مساجدی که از امکانات کافی برخوردار نیستند زیبنده این شهر نیست.

وی ادامه داد: من قول می‌دهم در دولت جدید این مسائل را پیگیری کنم که با کمک دولتمردان یک سری از نواقص برطرف شود.

نماینده قم در مجلس پیرامون آسیب‌های طرح اوقات فراغت اظهار کرد: در اجرای طرح‌های اوقات فراغت شاهد عدم برنامه‌ریزی و نبود انسجام بین نهادهای مختلف اجراکننده این طرح‌ها هستیم. نهادهایی که این طرح را برگزار می‌کنند هم پوشانی فعالیتی ندارند و در برخی موارد در تعارض با هم کار می‌کنند.

امیرآبادی گفت: هیئت امنا و ائمه جماعات مساجد در چنین وضعیتی نمی‌دانند با این تعداد نهادهایی که می‌خواهند برنامه خود را در مسجد اجرا کنند چه کار کنند.

انتهای پیام/2258/ک/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول