اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین عنوان کرد

اوقات فراغت فرصتی برای تقویت مبانی اعتقادی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: باید از اوقات فراغت در راستای تقویت مبانی فکری و اعتقادی بهره برد.

اوقات فراغت فرصتی برای تقویت مبانی اعتقادی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، حجت‌الاسلام علی نعمت‌اللهی اظهار داشت: بحث اوقات فراغت یک دغدغه جهانی است.

وی افزود: مربیان روحانی طرح اوقات فراغت با نبود امکانات توانسته‌اند تحولات بزرگی در اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی به وجود آورند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: باید از اوقات فراغت در راستای تقویت مبانی فکری و اعتقادی بهره برد.

نعمت‌اللهی با بیان اینکه بحث اوقات فراغت در کشور به یک دغدغه ملی تبدیل شده، بیان کرد: اوقات فراغت به سه بخش فعال، نیمه‌فعال و غیرفعال تقسیم می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: در اوقات فراغت فعال، افراد از لحظه به لحظه وقت‌ خود بهره کافی را می‌برند و برخی از اشخاص نیز از این فرصت در راستای تقویت مبانی فکری و فرهنگی استفاده مطلوب می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان اینکه اوقات فراغت فرصت بسیار خوبی برای جوانان و نوجوانان است، ادامه داد: بهترین ابداعات در طول تاریخ در اوقات فراغت رخ داده است.

نعمت‌اللهی اذعان داشت: در اوقات فراغت نیمه فعال، ذهن آنچنان فعال نیست و در اوقات فراغت غیرفعال نیز افراد درست نمی‌توانند از لحظات خود بهره کافی ببرند و فرصت‌ها را از دست می‌دهند و آن را به بطالت می‌گذرانند.

وی با اشاره به اینکه درصد بالایی از اوقات فراغت در وضعیت نیمه فعال صورت می‌گیرد، گفت: استفاده از برنامه‌های تلویزیونی جزو اوقات فراغت نیمه فعال است و حدود 50 درصد اوقات فراغت در بخش اوقات فراغت نیمه فعال اتفاق می‌افتد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: شرکت‌کنندگان در اوقات فراغت فعال باید بتوانند افراد نیمه فعال در بحث اوقات فراغت را جذب برنامه‌های خود کنند.

انتهای پیام/77002/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول