اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش آمل خبر داد

راه‌اندازی لیگ والیبال دانش‌آموزی با مشارکت کاله مازندران

رئیس اداره آموزش و پرورش آمل از راه‌اندازی لیگ دانش‌آموزی در رشته‌های والیبال و بسکتبال در این شهرستان با مشارکت باشگاه کاله خبر داد.

راه‌اندازی لیگ والیبال دانش‌آموزی با مشارکت کاله مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حمید محمدنسب ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل باشگاه کاله آمل با اشاره به جایگاه این تیم در میان لیگ‌های آسیایی و جهانی تصریح کرد: این تیم به الگویی برای دانش‌آموزان ورزش‌دوست آمل تبدیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه هواداران کاله دانش‌آموزان مستعدی هستند که مبلغ فرهنگی این تیم به شمار می‌روند، اظهار کرد: این دانش‌آموزان در سال‌های اخیر با افزایش موفقیت‌های باشگاه کاله به حضور در رشته‌های ورزشی مانند والیبال علاقه بیشتری نشان داده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه تلاش‌ می‌کنیم در کنار سلامت ذهنی و روانی سلامت جسمی دانش‌آموزان را نیز ارتقا دهیم، افزود: دانش‌آموزان آملی تاکنون موفقیت‌های خوبی در زمینه‌های علمی داشته‌اند و مطمئناً موفقیت‌های بهتری نیز در زمینه‌های ورزشی خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه لیگ دانش‌آموزی برای نخستین بار در مازندران در رشته‌های والیبال و بسکتبال با همکاری باشگاه کاله در آمل را‌ه‌اندازی شده است، تصریح کرد: این لیگ از آبان‌ماه امسال با حضور مدارس برتر شهرستان آغاز به کار می‌کند.

مدیرعامل باشگاه کاله آمل نیز در این دیدار با بیان اینکه آموزش و پرورش با برگزاری لیگ دانش‌آموزی یک تجربه نو را به نمایش می‌گذارد، اظهار کرد: در سال جاری دومین دوره لیگ دانش‌آموزی آمل در رشته والیبال و نخستین لیگ در رشته بسکتبال برگزار می‌شود.

بهمن سلیمانی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش نیاز به تحرک و سلامت جسمانی دارد، خاطرنشان کرد: دانش‌آموز بی‌تحرک توان آینده‌سازی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه این باشگاه تلاش می‌کند ورزش خود را بومی کرده و از استعدادهای استانی بهره بگیرد، اضافه کرد: مازندران و شهرستان آمل دارای استعدادهای ویژه‌ای در بخش ورزش هستند.

سلیمانی با بیان اینکه در لیگ دانش‌آموزی مسلماً استعدادیابی خواهیم داشت، گفت: این لیگ در توسعه ورزش شهرستان موثر خواهد بود.

انتهای ‌پیام/86011/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول