اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهید جهان‌نژادیان:

هیچ‌گونه حمایتی نمی‌شویم/ سرمایه ما تعصب بازیکنانمان است

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهید جهان‌نژادیان گفت: توسط هیچ یک از مسئولین حمایت نمی‌شویم و در فقدان امکانات به سر می‌بریم و تنها سرمایه ما تعصب بازیکنانمان است.

هیچ‌گونه حمایتی نمی‌شویم/ سرمایه ما تعصب بازیکنانمان است

رضا هاشم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، ضمن ابراز خرسندی از پیروزی تیمش در مقابل حریف یزدی خود اظهار داشت: در مقابل تیم قابل احترامی قرار گرفتیم و خوشحالم که توانستیم با پیروزی زمین بازی را ترک کنیم.

وی ادامه داد: تیم گلسا پوش یزد، یکی از بهترین تیم های ساحلی کشور است که شانس قهرمانی نیز دارد و باید بر این مسئله واقف بود که تیمی که روی هوا بازی می‌کند مطمئنا قدرت بالایی دارد.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهید جهان‌نژادیان تصریح کرد: ما دو سال در فوتبال ساحلی حضور نداشتیم، بنابراین امسال نیز نتوانستیم با آمادگی کامل پای به مسابقات بگذاریم.

هاشم‌پور افزود: زمین فوتبال ساحلی آبادان اصلا مناسب نیست و ما در شهرهای دیگر اصلاً نمی‌توانیم توانایی خود را به معرض نمایش بگذاریم و به همین خاطر بازی در زمین‌های استاندارد شهرهای دیگر برای ما سخت است.

وی افزود: با کمترین امکانات ممکن در مسابقات حاضر هستیم و بازیکنان ما نیز با توقعات ناچیز خود برای این تیم به بازی می پردازند.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهید جهان نژادیان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم کمی از سوی مسئولان مورد حمایت قرار گیریم تا بازیکنان با پشتوانه بهتری مسابقات را ادامه دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبالی ساحلی شهید نژادیان آبادان عصر جمعه در چارچوب لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مصاف تیم گلسا پوش یزد رفت که این دیدار در وقت های معمول بازی با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت و در ضربات پنالتی تیم آبادانی موفق شد حریف خود را با شکست بدرقه کند.

تیم شهید جهان‌نژادیان آبادان با این پیروزی 17 امتیازی شد و در جایگاه سوم گروه اول این رقابت‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/72013/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول