اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر:

افزایش 50 درصدی پیشرفت گذر امام علی بوشهر

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهرگفت: پیشرفت گذر امام علی بوشهر طی 3 ماه از 25 به 75 درصد افزایش یافت که نشانه عزم استاندار بوشهر در افتتاح به موقع طرح است.

افزایش 50 درصدی پیشرفت گذر امام علی بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر،علیرضا صفایی عصر امروز در بازید استاندار و مدیران از روند ساخت گذر امام علی بوشهر تاکید کرد: عملیات اجرایی گذر امام علی بوشهر با جدیت در دست اجرا است و عملیات آسفالت آن هفته آینده آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه این بزرگراه به عنوان دومین ورودی این شهر نقش بسیار مهمی در برون رفت از مشکلات ترافیکی و تسهیل در تردد وسایل نقلیه خواهد داشت اظهارداشت: بزرگراه امام علی بوشهر که از مدت‌ها قبل ساخت آن آغاز شده بود به‌ دلیل مشکلات فنی و اعتباری روند اجرایی آن کند بود که با تاکیدات استاندار بوشهر و تامین اعتبارات روند اجرایی این طرح شتاب بیشتری گرفت.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر تصریح کرد: پیشرفت این طرح که 25 درصد بود با تامین اعتبارات لازم و تسریع در اجرای آن شاهد افزایش 50درصدی پیشرفت آن هستیم به گونه‌ای که اکنون 75درصد ساخت آن به اتمام رسیده است.

صفایی با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از این بزرگراه مشکلاتی که ماشین‌های سنگین برای شهروندان ایجاد می کردند رفع خواهد شد، گفت: این پروژه از طرح‌های مهمی است که روند اجرایی آن تسریع یافته است که با بهره‌برداری از آن بسیاری از مشکلات ترافیکی شهر بوشهر حل می‌شود.

وی احداث این پروژه را از منظر پدافند غیرعامل بسیار حیاتی توصیف کرد و ابراز داشت: بهره‌برداری از این بزرگراه ضریب امنیتی شهر در مواقع اضطراری و حوادث غیر مترقبه را افزایش خواهد داد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر بیان کرد: همزمان در اجرای این طرح میدان غدیر در ورودی شهر بوشهر که به این گذر متصل می‌شود ساخته می‌شود که همزمان با افتتاح گذر امام علی بوشهر افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/66006/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول