اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر خبر داد

فعالیت 76 خانه داوطلبی هلال احمر در استان بوشهر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: در حال حاضر 76 خانه داوطلبی هلال احمر در استان بوشهر فعال است.

فعالیت 76 خانه داوطلبی هلال احمر در استان بوشهر

عبدالکریم شعبان‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: یکی از اولویت‌های برنامه‌های امسال افزایش تعداد خانه‌های داوطلبی است و تلاش داریم تعداد خانه‌های داوطلبی را به 150 خانه برسانیم.

وی بیان کرد: همچنین 8 شعبه هلال احمر در شهرستان‌های استان فعال هستند و 15 پایگاه امداد جاده‌ای نیز در سطح جاده‌های استان خدمات ارائه می‌دهند.

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر تصریح کرد: هلال احمر استان بوشهر در حوزه جوانان 22 هزار عضو دارد و قرار است این تعداد به 30 هزار عضو برسد.

شعبان‌زاده خاطرنشان کرد: این اعضا قرار است در قالب کانون‌های دانشجویی، روستایی و دانش‌‌آموزی فعالیت داشته باشند.

وی بیان داشت: در طرح فراغت هلال احمر، 8 هزار عضو شرکت داشتند که از بین این تعداد، نفرات برگزیده به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر اظهار داشت: اعزام کاروان‌های نیکوکاری، طرح سایبان امید از جمله طرح‌های هلال احمر استان بوشهر در بخش فرهنگی است که در ماه رمضان فعالیت خوبی داشتند.

شعبان‌زاده در ارتباط با طرح دادرس هم گفت: نخستین مرحله این طرح در 43 مدرسه راهنمایی سراسر استان اجرا شد که شامل آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه به دانش‌آموزان بود.

وی بیان داشت: در مرحله نخست یک‌هزار نفر آموزش‌های لازم در بخش امداد و نجات و کمک‌های اولیه را فرا گرفتند.

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر افزود: در اول مهرماه امسال نیز طرح دادرس در 252 مدرسه راهنمایی استان با حضور حدود 50 هزار دانش‌آموز کلید می‌خورد.

شعبان‌زاده اضافه کرد: در قالب کانون غنچه‌های پیشاهنگ هلال، با همکاری سازمان بهزیستی، آموزش‌های امداد و نجات را در مهدکودک‌های استان اجرایی می‌کنیم.

وی اظهار داشت: مهرورزان آسمانی، اربابان مهر، داوطلب کار روستا، فرشتگان رحمت و همای رحمت از جمله طرح‌های هلال احمر در حوزه داوطلبان است.

انتهای پیام/66006/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول